{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.737 visninger | Oprettet:

Dårlig handel på RCG og mangler nu hjælp til problem! {{forumTopicSubject}}

Hej RCG. En af mine gode venner her på RCG har desværre fået lavet en meget dårlig handel med en bruger her fra RCG som jeg ikke vil offentliggøre her, men i kan skrive PM for navn!

Jeg var inde over handlen for at se alt virkede ok, og jeg sagde god for handlen og ville selv have indgået handlen hvis det var mig, også da jeg mente at brugeren her var en erfaren bruger på RCG...
Byttehandlen gik fra en Traxxas Ken Block 1/16 til en Savage XS Flux med HK 60A ESC - begge biler skulle være 100% RTR og klar til kørsel ved modtagelse. Det var Ken Block bilen også og der blev også ret hurtigt derefter lagt video ind på RCG som viste hans nye bil og det viste jo så også at alt var helt ok fra "vores side" og at bilen kørte 100% som lovet smiley


MEN...... Så startede problemerne!

Savage XS Flux blev modtaget og kigget igennem, bilen så ok ud ingen brækkede dele eller lign. MEN så..... Stikkene på ESC og Motor var for det første ikke ens "3 forskellige stik" - De var slet ikke i nærheden af at være loddet ordentligt på, de kunne rives af med lethed, de var slet ikke isoleret ordentligt eller noget som helst. Vi fik loddet stikkene på, da vi ikke havde andre - testede bilen, og det gik slet ikke, bilen hakkede og spruttede i optræk og kunne ikke rigtigt noget, samt blev ESC´en EXTREM VARM på ingen tid !!! Program kort blev købt, og indstillet, kalibrering af sender og modtager, osv. stadig ingen held, og stadig bliver ESC´en EXTREM VARM på ingen tid !!

Jeg får så denne ide at sætte min VXL 3m ESC til motoren, med ordentlige og ny-loddet 4.0mm Guldstik 100A på motor og ESC - dette burde virke!!! Efter min mening??? Alt bliver kalibreret efter bogen! Vi tester så bilen og det virker umiddelbart som det skal, masser af power, ingen mislyde eller noget som helst,

MEN... PROBLEMET ER AT:

ESC´en bliver stadig EXTREM VARM på ingen tid !! og mit heat protection slår til!

Hvad er problemet?
Vil i have en video af det ???

Vector Flux 4000 motor
VXL 3m ESC - ESC´ virker perfekt med min E-revo vxl!
4.0mm Guldstik 100A
TRF 40 Sender modtager
Alt er kalibreret
INGEN fejl på stik ved lodninger, er tjekket 3 gange om der er noget der kunne tyde på fejl der men kan ikke finde noget!

Jeg vil da råde brugeren her på RCG om selv at melde sig på banen så han måske selv kan forklarer hvad faen han har haft gang i med denne handel, den Savage XS Flux har aldrig kørt en meter i den stand, som den blev modtaget!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig handel på RCG og mangler nu hjælp til problem!
Kommentér på:
Dårlig handel på RCG og mangler nu hjælp til problem!

Annonce