{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trail steder på Bornholm ?
  • #1   2. jul 2013 Hej Rene.
    I Allinge går du bare ned til kysten og så hen til Hammerknuden, og så op ad smiley
    Men pas på, et styrt her er ødelæggende for både bilen og dig smiley

Specielt området Allinge, Hammershus og Slotslyngen sender en del turister på hospitalet med devise brækkede knogler, og jeg selv har smadret en del MTB´er i det område smiley

Ellers er der hele kysten fra Slotslyngen og til Rønne, men alt fra klipper og over til fint sand.
    Ved Hasle er der et sted der hedder Kultippen hvor der også er godt at køre der er meget anderledes end det man ellers kan finde.
    Fra Kultippen til Rønne er der en blanding af sand, skov og små åer.
    Billederne af min Kyosho Rock Force er taget i det område smiley
    http://www.rcgalleri.dk/galleri/25728-off_roader_kyosho_rock_force_

Ellers er der Paradis bakkerne uden for Nexø og de godt 30km gang stier der er der.
    Og hele kyst området uden for Svaneke og et stykke imod Gudhjem når der er lavvande.
    Der har jeg smadret en hel del RC biler igennem godt 10 år smiley
    Og uden for Gudhjem i et område der kaldes Gråmyr er der også fedt.
    Området ved Gammelborg og omkring søerne, og ud til Ekodalen (10 - 12 km2) er der nok for overgroet på denne tid, om vinteren er der rigtigt fedt.

Kort sagt, hvis du ikke kan finde noget sted der er fedt at køre selv for den vildeste cravler, er du idiot smiley

• #2   2. jul 2013 Takker Blindman smiley
    Det ser ud til at jeg ikke får set meget til "pigerne" hvis jeg skal nå rundt smiley
    og så er jeg en idiot for jeg havde ikke tænkt på at gøre plads i "Lille Mors" Bil
    til min MTB smiley

• #3   2. jul 2013 Hæ Hæ, det er fedt at køre MTB på Bornholm, men man skal ha´ en kraftig stål bøjle rundt om det bagerste gearskifter, ellers ryger den sig en tur hvis du køre i klipperne.
    Og man må ikke være øm over den fine lakering stellet har, for den bliver meget hurtigt godt ridset smiley
    Stellet har det også med at blive skævt lige som hjulene.
    Jeg tro jeg har totalt smadret 5 cykler i de 10 år jeg brugte på det, og her ligger problemet nok i at bornholmske sten og klipper ikke er runde som i f,eks Sverige eller Norge, men firkantet og skarpe.
    Så det er måske meget godt du ikke tog den med, specielt hvis du ikke er vant til at køre i sådan nogle klipper smiley

• #4   3. jul 2013 Jeg har kørt en del MTB i Frankrig (Downhill) i smelte vandskanalerne og på skibakkerne i sommer halvåret men det var før vi fik vores Datter , vi var afsted 2-3 gange om året smiley Fuck det var fedt smiley så minMTB er bygget til tæv .-)

• #5   3. jul 2013 Ok, ja så er det lidt ærgerligt at du ikke kan ha´ den med smiley
    Det med MTB er der jo forskellige meninger om.
    Vi har haft et par stykker på besøg da jeg boede på Bornholm, som blev dybt rystet da de så hvor vi kørte.
    Men det er jo også noget andet at stå i mellem klipperne, end at se det på billeder smiley

• #6   3. jul 2013 ja smiley
    Men når man tænker tilbage på det "Sus" det gav , var det det værd at sætte liv og lemmer på spil smiley
    Har siden kørt lidt Downhill i Silkeborg men det sku ikke det samme smiley
    og så er man nok også blevet lidt mere "pylret" de sidste 10-12 år hvor man har været Far (min Datter er Autist og pleje/opsyns krævende) så man tænker sig lidt mere om smiley

• #7   3. jul 2013 Det er vist det man kalder at blive voksen smiley
    Downhill er ikke noget jeg rigtig har prøvet, andet end den ski styrtløbs bane der er på Bornholm et par gange, og de trapper jeg har kørt ned af og op af igen.
    Det meste af det vi kørte var at klatre rundt på rednings stien ude ved kysten smiley
    Det kan give nogle hårde knubs, men sjælden mere end det.
    Det er som regel turister der kommer galt af sted derude, og det er jo nok fordi de kommer et sted fra hvor der er fladt og ingen klipper.
    Du ved flok som lige skal tage det perfekte fotografi og tager et skridt tilbage, og vågner op 5 meter længere nede smiley

• #8   4. jul 2013 Ja de tosser findes overalt smiley
    Det med Redningsstien vil jeg tjekke ud sammen med Vovsen smiley

Kommentér på:
Trail steder på Bornholm ?

Annonce