{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
700 visninger | Oprettet:

anbefaling a nitro satan {{forumTopicSubject}}

Heysa jeg overvejer at prøve en nitro satan 1:8....jeg vil max bruge 3-4K uden anlæg.
kriterrier:
Buggy
3-4K U.anlæg
gerne køb fra udlandet

vil gerne have den mest driftsikre nitro..har tit hørt at folk har probs. med de billige... håber i ka hjælpe tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Reparation af plæneklipper (benzin) 600 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 720 kr.
  • Udvendig og indvendig vinduepudsning, 1 plan hus, 16 alm vinduer og 4 store vinduer 800 kr.
  • Tæt rørforbindelse i vandledning 2.000 kr.
  • Opsætning af Velux mørklægnings gardin ( ovnlys vindue ) 750 kr.
  • Installation af 2 pendler 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anbefaling a nitro satan
Kommentér på:
anbefaling a nitro satan

Annonce