{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

ny til RC søger anmeldeser og råd. DRIFT.. {{forumTopicSubject}}

Hej RCgalleri.

Jeg er blevet meget ivrig efter og begynde med at køre Drifting.
Ville jeg gerne høre jer til råds.

Jeg vil gerne blive rigtig god til og drifte og det skal gerne være en ordenlig begynder bil.
en af mine kammarater fik denne anbefalet.

http://www.morfars.dk/rc/hbx-skyline-p-1625.html

men jeg ved ikke hvad i siger?, jeg vil også bare gerne have god kontrol over bilen og jeg vil gerne have dioder på bilen også. som jeg selv laver self så der skal være tilstrækelig med strøm til dem også :).

jeg har set nogle af jeres biler her inde har en slags antenne som stikker et stykke over bilen, jeg tror det er modtageren til fjernbetjeningen?.
det går igennem karossen og ser ikke lige frem pæn ud efter min mening så det vil jeg håbe i kan undgå, når i anbefaler en bil til mig.

Jeg vil købe en Supra karosse til "bilen" som jeg vil få kamæleon farve på også.

håber og høre nogle gode råd fra jer alle.
på forhånd Tak.

m.v.h. Nybegynderen
Anders smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ny til RC søger anmeldeser og råd. DRIFT..
  • #1   1. aug 2013 Hej Anders

    Det er en dyr hobby, hvor man får, hvad man betaler for. 1099 er billigt, og HBX er noget af det billigste du kan få, hvor det er på hobby niveau og ikke legetøj. Når du har store ambitioner, bør du nok starte med noget bedre, hvis du har budgettet til det.

    Hvis der er et sted i nærheden af dig, hvor der bliver kørt drift, så bør du tage ud og snakke med dem på en klubaften, før du køber en bil og se, hvad de andre kører med.

    Den lange børge, der stikker op ad bilen er antennen. De gamle 27mhz anlæg kører med meget lange antenner. De nye 2.4ghz anlæg som er den nye standard for sendere og modtagere har ofte kortere antenner. Med dem behøver du ikke en lang antenne for at køre onroad, og de er generelt mere velfungerende.

    Udover bilen skal du tænke på udgifter til batteri, ekstra batteri og lader, så du kan få noget køretid og køreglæde ud af bilen.

    mvh.


Kommentér på:
ny til RC søger anmeldeser og råd. DRIFT..

Annonce