{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lipo batteri fra rc kongen
  • #1   5. aug 2013 Jeg vil ikke gøre mig til dommer over emnet.. men ligner det ikke noget "diller-daller" med firmaets eget logo på?
    Sværger du til at købe dine LiPo'er i DK ville jeg kraftigt overveje Gens Ace eksempelvis hos vinderup rc..

alternativt hobbyking euro warehouse

• #2   5. aug 2013 alt lipo i dk er dyrt. tag du bare et kig forbi hobbyking, så forstår du mig smiley

• #3   5. aug 2013 .. og lad mig tilføje inden der bliver sagt mere.. at jeg ikke har prøvet dem. Det er der sikkert nogen der har- endda med stor success.

-Ytrer blot min umiddelbare holdning.

• #4   5. aug 2013 køb gensace hvis du skal have noget der holde i lang tid ;

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #5   6. aug 2013 Kan varmt anbefale lipo fra RC Kongen. Har selv flere og de er, hvis ikke bedre, så samme kvalitet som bl.a Hobbyking. Har ladet mig fortælle, at RC Kongen og Hobbyking handler ind samme sted i Østen. Ved at RC K aftager store mængder for netop at holde priserne nede ift. konkurrenterne. Så nemlig på et tidspunkt, at de modtog en container med div. batterier...og der kan være mange i sådan en container :-). Der var også lige et par andre ting med :-).

• #6   6. aug 2013 hvis de køber en hel container batterier, altså rundt regnet 840.000 batterier hvis det er en 20' container.... jeg regnede med ca hvor meget mine 7600mah batterier fylder.
    så vil jeg mene at de lipoer er døde inden de for solgt 10% af dem.... det er jo lille danmark og du taler om at de har købt et hjem til hver 8. dansker.... der trur jeg du har set forkert, altså med mindre det er en affaldscontainer... nå men nok om det... jeg kender ikke batterierne ok kan ikke sige om de er gode.... det lød bare lidt vildt smiley

• Kim N
    Kim N Tilmeldt:
    sep 2012

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 117
    #7   7. aug 2013 Hej Martin
    Ja, kan godt se, at mit indlæg giver indtryk af, at de modtog en hel container kun med batterier :-)...nej, det gjorde de nu ikke. Der var også biler og andet med selvfølgelig :-D.......
    MEN der var sgu' mange batterier........;-)

Kommentér på:
lipo batteri fra rc kongen

Annonce