er det noget der dur ? {{forumTopicSubject}}
CEN GENESIS RTR TRUCK MX-3 RADIO 4 WHEEL STEERING v3
THIS CEN GENESIS .46 IS USED BUT IN GREAT SHAPE . THE ENGINE WAS BROKEN IN WITH 7 TANKS OF TRINITY 20% BREAK IN BLEND FUEL AND DRIVEN ON THE TRACK 4 TANKS OF THE SAME. THIS TRUCK COMES WITH EVERYTHING NEEDED TO DRIVE EXCEPT FOR THE FUEL. IT IS UPGRADED WITH A 27MHZ FM MX-3 AIRTRONICS RADIO ALONG WITH A NOVA COOLING HEAD FOR MAXIMUM PERFORMANCE. THIS TRUCK ALSO COMES WITH A BRAND NEW 4 WHEEL STEERING KIT THAT I HAVE NEVER INSTALLED. i HAVE INSTALLED A REEDY RECIEVER PACK WHICH WILL COME WITH THE CHARGER. THERE IS ALSO AN EXTRA SET OF CONTROL ARMS. AM SELLING THIS SO I CAN GET AN 1/8 SCALE BUGGY WHICH HAS A MUCH BIGGER RACING CLASS AT MY LOCAL TRACK. THIS TRUCK WILL COME IN THE ORIGANAL BOX ALONG WITH ALL MANUALS AND INSTRUCTIONS. IF YOU HAVE ANY QUESTIONS PLEASE E-MAIL ME.
THANK YOU
Han siger det er version 3 af dem
jul 2005
Følgere: 31 RC-enheder: 1 Emner: 179 Svar: 2.628
aug 2004
Følger: 58 Følgere: 56 RC-enheder: 7 Emner: 9 Svar: 250
CEN er ikke det mest populære mærke, grundet en lidt ringere holdbarhed end andre mærker.
Hvis du vil have en monstertruck der holder, skal du vælge Savae, Mammoth eller Losi LST.
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 113 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
jul 2005
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 9 Svar: 30
Nej, jeg ville også holde mig fra CEN selvom jeg aldrig har eget en (derfor er det også politisk forkert af mig at sige), men på baggrund af at jeg har hørt det 1000 gange, er den sivet ind..
Savage, MT2'eren fra HPI el. lign er noget jeg ville gå efter!!
HVis du er ny så køb evt. en RTR, og kom ud i en fart. Du skal nok få skruet det hele fra hinanden, før eller siden:-)
aug 2005
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 25 Svar: 60
hvad er de gængse problemer da med denne truck?
og til 4000 me fragt er da billigt
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 973
Så har du heller ikke problemer med dyr Nitro.....
er det noget der dur ?