{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tamiya m05 pro
  • #1   16. aug 2013 Den bliver ihvertfald hidsig! Men teknisk er det vel "bare" et spørgsmål at få spur og pinion til at nå hinanden med passende mesh smiley

• #2   16. aug 2013 "man kan hvad man vil"...

Men, nu er det jo en "pro" så er der i det mindste kuglelejer i smiley Vil så anbefale dig at investere i en pinion i stål, standard 20T er i alu. Pitch hedder 06.
    Har selv kørt med en en 10T kul motor i M05 på et tidspunkt, og det er bare opskriften på konstant hjulspind smiley Så tror du har lagt i oven til en god koger.

• #3   16. aug 2013 Mener det var en 13T Hobbywing jeg havde i min M05 3racing. Den var sku også rigeligt hidsig med det setup smiley

• #4   16. aug 2013 Du skal nok også bruge dette : Tamiya 54277 M-Chassis Reinforced Gear Set

• #5   16. aug 2013 jeg ville så vælge og geare den laver for med karftiger motor og en høj gearing plejer og udvikle meget varme og stort strøm forbrug og motoren vil ik kunne løbe op i max omdrejninger,
    jeg har lært at kraftiger motor der skal man bibeholde org gearingen eller geare den lidt ned for og undgå overnævnte c",)

• #6   17. aug 2013 Som gammelsmølf siger.
    Jeg oplevede præcis det samme da jeg først fik brushless. I min X-ray M18 Touring.
    Jeg havde opfattelsen at så'n en motor bare var røvstærk, så smækkede den vildeste gearing på. Og det gik da stærk. I 3 sek af gangen, så slog esc'en fra.
    Stor var min overraskelse så da jeg faktisk NED gearede motoren. At den først DER blev RIGTIG hurtig! smiley

Men det giver jo mening i den forbindelse at motoren selvfølgelig skal op på de omdrejninger den passer til. Eller, ihvertfald over "minimums"omdrejninger. Akkurat som i en rigtig bil. Den kører jo heller ikke bare viiildt hurtigt, fordi man hamrer den i 5. gear fra nul af smiley

Kommentér på:
tamiya m05 pro

Annonce