828 visninger
|
Oprettet:
Hjæææælp til valg af ny bil {{forumTopicSubject}}
Ved godt der er stor debat om hvad der er bedst osv. men kunne vildt godt tænke mig en off-road bil.
og der er bare noget med den Traxxas Summit der tiltrækker mig. Men kunne godt tænke mig at vide om der var nogle alternativer til den?
helst ikke mere end de 6000,-
kommer nok ikke til at kører bane med den, og vil gerne have den skal være vandtæt så man ikke skal tænke for meget over vejret^^
al hjælp er bedre end ingen hjælp^^
jan 2006
Følger: 29 Følgere: 32 RC-enheder: 12 Emner: 75 Svar: 824
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 3 Emner: 12 Svar: 71
sep 2012
Som sagt er jeg meget tæt på at købe mig en Summit, men efter en del læsning på emnet off-road, er jeg blevet meget mere i tvivl.
Summit - skulle være en blanding af en monster truck og en crawler plus den er vandtæt stort plus i min bog.
E-maxx - monster truck med god "ride height" til ujævn kørsel men har dog hørt at den er noget langsom fra start og skulle være ret dyr at opgradere til brushless.
E-revo - god til bane og andet ved jeg faktisk ikke om den^^
Stampede 4x4 - Monster truck som skulle kører rigtig godt fra start og der skal ikke meget til for at den sparker røv. Billig og let at reparer.
Slash 4x4 - som jo minder en del og Stampede på chassis og andre dele, men denne skulle være nemmere at lave om til en basher/crawler hvorefter stampeden aldrig rigtigt ville føle sig hjemme på banekørsel.
den kørsel jeg kommer til at lave er primært skov, byggegrund og strand.
Vil dog ikke udelukke banekørsel da jeg aldrig har prøvet det før.
kunne godt tænke mig at hører jeres mening på emnet om hvilken off-road skal jeg vælge af dem jeg har skrevet om? og hvad er de forskellige fordele og ulemper. Er de alle fx vandtætte?
sep 2012
Hvorfor jeg valgte den, var nok fordi det var den man havde forelsket sig mest i fra starten. Bare størrelsen på den bringer et smil frem på mine læber.
Selvfølgelig kunne den godt være hurtigere, men synes den kører fint når man tænker størrelsen, bare med standard batterierne nimh.
Den klare de fleste forhindringer uden problemer.
jan 2011
Følger: 36 Følgere: 45 RC-enheder: 41 Emner: 77 Svar: 1.176
Nu ved jeg ikk om det er brushed eller brushless udgaven, men hvis det er brushed, så skriv en pm til Andreas fra min venneliste.
Han havde sin med herude en dag og der var knald nok på, men kan ik huske opsætningen 1 eller 2 motore og antal ni-hm celler)
Mvh.
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 997
jan 2011
maj 2012
Følger: 18 Følgere: 18 RC-enheder: 5 Emner: 65 Svar: 997
Ja det er satme sygt, den pris traxxas sælger deres produkter til. det er skudt oven i bøtten!
sep 2012
Den leveres med brushed. Ja har godt læst mig frem til at man kan kører med 2 motor istedet for 1 bliver nok også en upgrade jeg skal have, når pengepungen tillader det.
Den bliver oprettet her på galleriet imorgen. Der skal lige tages nogle billeder;)
jan 2011
sep 2012
Og så er det en bil man kan have med overalt uden at skulle tænke på vejret. Og må da sige at jeg personligt synes den crawler fint af sin størrelse. Og muligheden for at have de 2 gear og Remote locking diffs er virkelig en fed detalje, giver virkelig det ekstra træk som man lige står og mangler nogen gange.
jan 2011
men bare lige et hint, så køb nogle bedre servos til diff og gear, de std. holder vist ligså godt som en pose nødder
sep 2012
sep 2012
Hjæææælp til valg af ny bil