{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
795 visninger | Oprettet:

Fpv tips til måske kommende fpv'er {{forumTopicSubject}}

Jeg kunne måske godt tænke mig at starte på noget fpv.
Jeg har studeret love og regler og kommet frem til at disse vil blive umulige at overholde pga. den dejlige danske regering vi jo har.
Jeg har et Go Pro HD cam jeg ville bruge til formålet.
Jeg har studeret markeden lidt og fundet frem til dette sæt: http://www.electronicarc.com/catalogo/product_info.php?cPath=43_62&products_id=448&osCsid=fb7e2f040c4bc7bb98263becc8f08bde
Spørgsmålet er, om det kan bruges og hvad jeg ellers skal have fat i for at være flyveklar smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fpv tips til måske kommende fpv'er
  • #1   29. okt 2013 Du er klar over der er kamera med i sættet, og at den monitor ikke følger med? smiley
    Du skal gøre op med dig selv om du vil bruge en groundstation, eller om du vil bruge fatsharks briller, eller begge dele. For at komme hurtig igang kan du vælge et Fatshark sæt så er du oppe og køre næsten med det samme. Du skal bruge et video kabel til dit GoPro. Hvis det er et GoPro Hero 3 skal der et specielt kabel til.

Du er ikke FPV klar med det sæt du linker til, der mangler nogle dele. Du må kun sende med 25mW i dk smiley

• #2   29. okt 2013 Ja, jeg er godt klar over der ikke er nogen form for skærm med smiley
    Kabler til mit go pro 1 køber jeg fra hobbyking..
    Mht. Lovgivning med radio bor jeg på Falster med over 5 km til nærmeste by med over 100 beboere, så jeg regner, dog uden at være radioekspert, med at radio politiet vil være ret ligeglade med et fpv anlæg smiley

• #3   29. okt 2013 Men det var mere selve sættet jeg mente smiley

Kommentér på:
Fpv tips til måske kommende fpv'er

Annonce