{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Shipping fra hong kong????
  • #1   7. nov 2013 Kommer an på hvem du handler hos. Jeg bruger meget ebay, og tit fra Hong Kong. Dog har jeg aldrig oplevet det har taget mere end 3 uger som maks. Men har selvfølgelig aldrig købt store pakker derfra pga. told. Ellers brug England, Tyskland eller Danmark. Eller Sverige for den sags skyld

• #2   7. nov 2013 Arg, altså 7-8 uger er vist bare maks, for jeg har det altid inden 3-4 uger, hvis ikke mindre ( det er nogengange kommet bag på mig hvor hurtigt det KAN gå)

Men ellers så sørg for at bestille fra EU, altså lande som England, Tyskland, Holland, Italien osv osv.

Men det kommer jo osse an på hvad du skal bruge (pris) og hvornår du skal bruge det (nu og her eller kan vente en måneds tid)

Skal jeg bruge det nu og her, undersøger jeg priserne i DK og bestiller, om muligt, delene her, men hvis jeg godt kan vente 7-10 dage, så finder jeg det i EU, men er det små stik eller ladekabler osv. som jeg godt kan undvære i en måned, så kigger jeg uden for EU, for jo længere leveringstid, jo mere er der som regelt at spare, eftersom kinaland har ALT til INGEN penge...

men er det noget bestemt du tænker på af dele???

• #3   7. nov 2013 okay:) syns også det lød lidt voldsomt med 7-8 uger, skal bare ha en motor, esc, 2 batt og nogle andre små ting..:)

• #4   7. nov 2013 Må anbefale Hobbyking, du bliver taget bagfra med den told fra Hong Kong. Også er hobbyking gode med priser lige på de områder smiley

• #5   7. nov 2013 Præcis som Jacob skriver, så kommer du til at blive taget hårdt bagi hvis det ikke slipper igennem tolden, men brug evt. denne toldberegner, så du får en ca. idé om den endelige pris: http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Mvh.

• #6   7. nov 2013 Men hvis du nu smider nolge min. specs på motorsæt og batteri, så kan jeg se hvad jeg kan finde på HK´s EU lager?

mht. batterier ville det nemmeste og billigste ihvertfald være HK. (hobbyking)

• #7   7. nov 2013 ja nu har jeg været inde på toldpriser.dk.. det svinsk nok at de tager så meget..!!!!

• #8   7. nov 2013 jeg skriver lige PB til dig..:)

• #9   7. nov 2013 Ikke købe batterier fra hong kong køb dem fra eu lager

• #10   7. nov 2013 Humlen er at du ikke kan kende leveringstiden fra Hong Kong. Min erfaring

Hurtigst 6 arbejdsdage.
    Langsomst: lige over 2 måneder

Hovedregel 3-4 uger.

• #11   7. nov 2013 Ja jeg har da lige været uheldig så, bestilte nogle pinion's for godt 4 uger siden og er ikke dukket op endnu.
    Men købte et helt sæt RPM skidplates til maxxen tog kun 2 uger at komme frem.

• #12   7. nov 2013 Jeg har engang været helt nede på 5 dage fra Hongkong, det var hurtigt smiley men typisk tager det som de andre siger 2-5 uger, håber sku aldrig jeg kommer op på 2 måneder , men tjek hvad den forventede leverings tid er, og hvis du nærmer dig eller er overskredet leveringstiden, kan du sende en mail om hvor din varer bliver af, de kan ikke lide skuffede kunder:-) og de har et par tricks, til at tjekke op på, den ikke hænger et sted i leverancekæden eller om der er sket en fejl, ellers sender de det igen. jeg har nu 39 ting fra ebay verden over, ventende på at lande med posten smiley man har vel altid et eller andet undervejs. smiley

Kommentér på:
Shipping fra hong kong????

Annonce