{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opgradering af bil??
  • #1   29. dec 2013 Hej Mads.

    Sådan som jeg kan læse på div. forums, så skulle en LRP TC være en udemærket bil, men hvis du tiltænker at opgradere din bil, så den køre vanvittigt stærkt, så køb en HPI, men hvis det bare er for at få noget mere køretid og lidt højere fart (evt drift? )
    Så hold dig tip LRP´en hvis du syntes den passer til dine køreskills, for den kan godt holde til at du smider brushless osv i.

    MEN MEN MEN vælger du at købe ny servo, motor, esc og evt. li-po batt og lader, så kan du jo altid tage hele ¨pakken¨ med over, i en evt. ny bil? det er jo ikke fordi man limer tingene fast så de bliver en fast del af bilen, og mange starter med én undervogn, køber det motorsæt de syntes passer dem og skifter så rundt mellem undervogne, indtil de har fundet deres farvorit.

    Men var det mig, ville jeg nok sælge LRP´en og købe en brushless HPI, som er bygget til kræfterne, for så har du lidt mere at lege med senere hen..


  • #2   29. dec 2013 ok tak for hjælpen tror bare jeg køber en sprint

  • #3   29. dec 2013 Hejsa,

    Jeg har en LRP s10 tc, som jeg har opgraderet med hele pakken. Den kan godt holde til det, men man skal lige gå drivlinen igennem og stram efter. Især akslen har en tendens til at hoppe af.
    LRP S10 er vel anmeldt, og syntes selv, det er en super fin bil. Og når jeg engang skal opgradere, kan jeg nøjes med en "roller", da jeg har alt el.

    Så mit råd: Brug LRP'en og køb et godt combo-sæt og kraftige batterier, som du kan tage videre til næste bil.
    At makke med LRP'en giver dig også noget erfaring i at skrue på RC biler, uden man skal være "bange" for at ødelægge noget, da den er billig i indkøb.


  • #4   29. dec 2013 Er det ikk kun en SC du har Henrik?

  • #5   29. dec 2013 Nope har også tc'en, de ligner hinanden meget i opbygningen også.
    Jeg har bare ikke fået oploadet tc'en endnu.
    Den nem at gå til, og fixe når noget går i stykker.


  • #6   29. dec 2013 Oka.

    Selve bunden er vel den samme men bærearme osv er jo forskelligt, men går den i stykker i samme dele på begge biler??

    Tænker at bruddele og slidet ligger forskelligt fra TC til SC?


  • #7   29. dec 2013 Det er ikke min opfattelse. TC'en er noget mere holdbar, men også bedre bestydtet grundet sin grund opbygning.
    Men vil sige de er ekstrem holdbare, defekterne er 100% min (eller svigerfars) manglende evner med en RC, vi er begge meget grønne. Og svigerfar har nogle gange svært ved at kende forskel på højre og venstre, hvilket har givet biler nogle slemme tæsk.
    Så må sige jeg har gode erfaringer med denne bil som begynder.


Kommentér på:
opgradering af bil??

Annonce