{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.202 visninger | Oprettet:

Valg af Rc {{forumTopicSubject}}

Hej alle.. Skal til at starte min hobby op igen smiley og har derfor besluttet at jeg skal have en ny rc bil (har før haft en jato 3.3)
Er denne gang på udkig efter en el bil med POWER..

Har kigget på disse 2: Bandit VXL eller Rustler VXL.. Tror i det ville være et godt valg, og har i evt selv en af dem så må i MEGET gerne skrive lidt om jeres oplevelser med dem smiley

VH Rasmus


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af Rc
  • #1   14. feb 2014 check den jeg har til salg den går fra dem begge uden problemer og den er fuldt opgraderet


  • #2   15. feb 2014 Prøv lige at søg i forum først. de sidste to dage har samme emne været oppe, med udemærkede svar smiley

  • Gustav S
    Gustav S Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 32
    #3   15. feb 2014 Som de andre antyder ville jeg også prøve at finde noget her i forumet først, da det oftest er biler der er meget opgraderet, og du kan få meget mere for pengene her smiley Men ja, bandit og rustler er to hurtige biler, men ved heller ikke hvor meget andet de er. De er 2wd hvilket nogle kan lide men jeg aldrig ville fortrække, jeg har også hørt at Traxxas generelt ikke er særlig holdbare og findes der overhovedet alu upgrades til dem?

  • #4   15. feb 2014 Gastav. lad være med at udtale dig om noget du ikke ved noget om...
    Traxxas laver udmærket holdbare biler og der kan fås alt i opgraderinger til dem til rimelige penge.

    her er der en film med en Bandit... vurder selv om den er holdbar http://www.rcgalleri.dk/video/diverse_rc/9658-bad_to_the_bone_bandit_vxl


  • Gustav S
    Gustav S Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 32
    #5   15. feb 2014 Jeg udtaler mig om mine egene oplevelser og andres smiley

  • Bjørn K
    Bjørn K Tilmeldt:
    jul 2011

    Emner: 9 Svar: 49
    #7   15. feb 2014 Hva dælen ævler du om Gustav....

    Har selv en Traxxas Slash ultimate, og den holder sq hele vejen, kørt siden december og har ikke knækket andet end karossen lidt pga jeg kan lide at flyve med den.
    Kan snildt anbefalde traxxas.


  • Gustav S
    Gustav S Tilmeldt:
    feb 2014

    Følger: 1 Emner: 14 Svar: 32
    #9   15. feb 2014 Jeg har bare aldrig selv haft særlig god succes med traxxas, men jeg har nok bare været uheldig

Kommentér på:
Valg af Rc

Annonce