{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  hvilken af disse 2 motor passer til en Rex-x
  • #1   8. mar 2014 Den store

  • #2   8. mar 2014 okay man cool nok smiley
    det den længst med en selv ikk?
    og er du 100% på det den smiley


  • #3   8. mar 2014 Begge motorer passer på, det er begge big block rear exhuast (bagudvendt udstødning) Spørgsmålet er bare om du har en 2speed gearing på din Rex, i så fald er det nok en god ide at få din 2speed koblingsklokke på den motor du nu vil bruge.

    //Dan


  • #4   8. mar 2014 Det er en 2speed dan smiley
    Hvad er den kobling du snakker om er helt ny i det her smiley


  • #5   8. mar 2014 kig på tandhjulet på motoren, den ene har 2 rækker tænder, det bruger man til en 2speed gearing. Det er svært at se på den anden motor, som ligner en GO motor, hvor mange rækker tænder der er derpå.

    Men som sagt passer begge motorer på.

    //Dan


  • #6   9. mar 2014 jeg har taget et billede fra oven kan du se det du skal der, ellers tager jeg bare flere smiley
    det sku skide spændene den hobby her smiley

    ps. hvilken motor er best? altså hvad vil du forslå
    jeg er åben for at expementer også men skal nok lige lære en del mere ind jeg gør


    profilbillede
  • #7   9. mar 2014 Den til venstre er en Force 3,5ccm og den til højre er en GO 4,6ccm.
    Hvad det er bedst kommer jo an på hvad det skal bruges til.
    Force motoren yder mindre men bruger også mindre brændstof og er nemmere at indstille. 3,5ccm er også rigeligt til en 1/8 buggy, men er man bare ude efter power så er det GO motoren.

    //Dan


  • #8   10. mar 2014 okay helt sikkert dan smiley
    jeg sætter force på den fordi go motorn vil passe bedre på den hongnog jeg har
    men hvad var det så jeg skulle tag højde for når jeg sætter force på ?
    skriv vis du skal bruge billeder til noget af det smiley god dag


  • #9   10. mar 2014 Du skal tage højde for den gearing der sidder på.. Den skal passe med den på motoren, altså hvis der er 2 tandhjul på bilen skal der også være 2 på motoren (2speed)
    Og så skal motoren selvfølgelig sættes rigtigt på.

    //Dan


  • #10   10. mar 2014 ser det rigtig ud det jeg har fået lavet her ?
    smiley


    profilbillede
  • #11   10. mar 2014 hvilken udstødning vil du forslå dan? smiley

    profilbillede
  • #12   10. mar 2014 kig på tandhjulene så kan du se at de ikke rammer ordentligt, motoren skal længere fremad.

    Den grå udstødning er den du skal bruge.

    //Dan


  • #13   10. mar 2014 GG. Jeg har ikke sat motoren fast i nu vil bare høre om det var de ting der passer sammen men det lyder til det er . smiley så jeg skal nok skrue den rigtig på og tak dan smiley
    så jeg beholder HN udstødninden på.
    Vil det ikke være en god ide at sæt nye pakninger i og en ny fjeder?
    hvilken shook oli vil du anbefale


    profilbillede
  • #14   10. mar 2014 Hvilken starter er best at bruge`?

    træk starter eller Rotorstarter?


    profilbillede
  • #15   10. mar 2014 Nye pakninger er altid godt, men hvis de er hele, bløde og holder tæt så kan de sagtens bruges lidt endnu.

    Af de 3 olier er det 45 du skal have i.

    Skulle jeg vælge mellem trækstarter eller rotostart så tog jeg træk start. Jeg hader rotostart.. Det eneste rigtige at have er en starterboks.

    //Dan


  • #16   10. mar 2014 Kanon man smiley
    Jeg tror de pakninger er lidt døde for den har bare stået i et værksted i 3-4 år men jeg kigger se om de virker smiley
    og 45 olie kommer der på. hvad gøre de andre jeg mener hvad er forskællen på dem?

    Og jeg er helt enig med dig i at rotostart er en super nederen ting
    har ikke prøvet starterboks i nu:). men det skal jeg vist invester i smiley og endnu en gang tak for hjælpen Dan
    suuuuuper


  • #17   10. mar 2014 Forskellen er tykkelsen af olien. jo tykkere olie jo hårdere dæmpere.

    Selv tak.

    //Dan


  • #18   8. apr 2014 Nogen der kan hjælpe mig med indstilling af karburator på begge? men først force 3,5 ?? smiley

Kommentér på:
hvilken af disse 2 motor passer til en Rex-x

Annonce