{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Rasmus M
Rasmus M
Tilmeldt:
8. mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

helikopter 6 kanal {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg altså have svar fra de erfarne. Jeg har en 4 kanals singlerotor, indendørs som jeg leger med. Når vejret bliver bedre vil jeg have en udendørs, 6 kanals så jeg kan lave stunt. Nu læser jeg bare rundt omkring, at de er så svære at styre, og man kan slet ikke sammenligne med en 4 kanals... Hvorfor er det så svært..? hvad er forskellen..? Hvad bør man egentlig købe..? en stor heli er vel mere stabil..? Håber eksperterne læser med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  helikopter 6 kanal
  • #1   8. mar 2014 nu er jeg langt fra en ekspert men jeg er lige begyndt at lege med en 6 kanals helikopter og den er volsom i forhold til de små 4 kanals det er noget helt andet jeg har leget med de små i nogle år efter hånden og regnet med at det ville være barane mad at styre en 6 kanals men der er noget mere at man skal holde styr på smiley

  • #3   9. mar 2014 Hvis du vil flyve 6 kanals heli, så er det muligt at købe en MEGET billig HK-450 hos Hobbyking i deres EU afdeling, hvor der så ikke skal betales told og skat.
    Jeg startede selv med disse billige HK-modeller, og har KUN haft succes med dem, selv om flere siger at det ikke dur, har jeg kun positive oplevelser. Jeg har også smidt nogle stykker i jorden, men det er absolut muligt at lære en 6-kanals, når du har en del af bevægelserne i hænderne, efter en 4-kanals, så slå bare i gang, men jeg syntes ikke du skal prøve størrelser under 450, for det bliver det ikke lettere af, snarer omvendt.
    Held og lykke med flyvningerne.


  • #4   9. mar 2014 alt under str 450 er noget skrammel udendørs for en begynder.jeg startede med 450ér men skulle jeg starte i dag ville jeg klart vælge en 500.den er ikke meget dyrre i stumper end 450,men er meget meget mere stabil og klarer en del vind uden problemer.hold dig fra HK modeller,så hellere en brugt Trex.det er noget billigt skrammel og ingen gider købe dem når man skal videre til en bedre.

  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   9. mar 2014 Tak for svarene, hvad er forskellen på at styre en 6 ch fren for en 4 ch..? de styres vel på samme måde..? påtænker at købe en kds 450, eller en dynam 450.. er det noget skrammel..? Evt vil jeg købe en simulator, og så måske give lidt mere for en heli når jeg har styr på det.. Input modtages gerne, smiley

Kommentér på:
helikopter 6 kanal

Annonce