{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Rasmus M
Rasmus M
Tilmeldt:
8. mar 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

helikopter 6 kanal {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg altså have svar fra de erfarne. Jeg har en 4 kanals singlerotor, indendørs som jeg leger med. Når vejret bliver bedre vil jeg have en udendørs, 6 kanals så jeg kan lave stunt. Nu læser jeg bare rundt omkring, at de er så svære at styre, og man kan slet ikke sammenligne med en 4 kanals... Hvorfor er det så svært..? hvad er forskellen..? Hvad bør man egentlig købe..? en stor heli er vel mere stabil..? Håber eksperterne læser med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  helikopter 6 kanal
  • #1   8. mar 2014 nu er jeg langt fra en ekspert men jeg er lige begyndt at lege med en 6 kanals helikopter og den er volsom i forhold til de små 4 kanals det er noget helt andet jeg har leget med de små i nogle år efter hånden og regnet med at det ville være barane mad at styre en 6 kanals men der er noget mere at man skal holde styr på smiley

  • #3   9. mar 2014 Hvis du vil flyve 6 kanals heli, så er det muligt at købe en MEGET billig HK-450 hos Hobbyking i deres EU afdeling, hvor der så ikke skal betales told og skat.
    Jeg startede selv med disse billige HK-modeller, og har KUN haft succes med dem, selv om flere siger at det ikke dur, har jeg kun positive oplevelser. Jeg har også smidt nogle stykker i jorden, men det er absolut muligt at lære en 6-kanals, når du har en del af bevægelserne i hænderne, efter en 4-kanals, så slå bare i gang, men jeg syntes ikke du skal prøve størrelser under 450, for det bliver det ikke lettere af, snarer omvendt.
    Held og lykke med flyvningerne.