{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Religionskrig... MT4 G3 eller hvad? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil have en ny/brugt bil.
Jeg har allerede en MT4G3, jeg vil godt have en makker til den og det bliver nok en magen til, for den kører jo godt og er ret holdbar.
Men...
er det den bedste bil til prisen eller hvad mener i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Religionskrig... MT4 G3 eller hvad?
  • #1   11. apr 2014 Jeg har haft en MT4 G3, og må sige at den drejer som en pølsevogn i forhold til Savage Flux HP.....jeg vil sige at Savage'en er "King of the Hill" i denne uendelige dialog.

Lige om lidt kommer de indavlede analfabeter der kører med Traxxas og vil påstå at E-Maxx og E-Revo er det bedste - men det er det ikke :o)

Inden for offroad, er det som nævnt tidligere Savage'en inden for Monster Trucks der tager førstepladsen, og inden for truggy vil jeg pege på Losi 8ight.

Jeg ved godt, at der nu sidder en bumset teenager et sted derude og tænker "Jamen min Rustler kører altså bare fedt offroad".....til det kan vi kun sige; nej, det gør den ikke - en Rustler er fint legetøj, men trods alt kun legetøj - ligesom resten af produktporteføljen fra Traxxas.

Let's dance!

• #2   11. apr 2014 Men er en Savage ikke skovl at skrue i?
    Jeg synes også de er lidt dyre selv som brugte eller det er måske guld der sælges?

• #3   11. apr 2014 Det er guld - slut-prut-finale smiley

Ved ikke om de er besværlige at skrue i, det er ret sjældent jeg skruer i min da det p.t. kun er mine mods som er døde/knækket mens jeg har bashet, ikke selve bilen.............

Kan dog sige at jeg skal til at gennemgå hele bilen og så lægger jeg ikke mærke til om det er besværligt eller ej da den skal skilles ad 100%.

• #4   11. apr 2014 Mark *host* fanboy *host* smiley

• Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 RC-enheder: 6 Svar: 15
    #5   11. apr 2014 MT4 drejer som en pølsevogn i forhold til savage? Det må være en joke? smiley du må have brugt en elektrisk tandbørste som servo så? xD har haft begge har stadig MT4 og i forhold til køre egenskaber er det savagen der kører som en pølsevogn.. holdbarhed vil jeg ikke udtale mig om da det er helt efter hvordan du kører.. MT4G3 king og bashing efter min mening hvis du altså kan finde ud af og lave et chassis brace(eneste nævneværdige minus ved MT4.. men begge fede slæder : )

• #6   11. apr 2014 Køb en pro truggy. Havde taget en AE Den har samme differ som din tiger.
    Og jeg stiller også gerne op til bane race som fører af thunder tiger imod en savage smiley Pro truggyien kan du så smide større hjul på og så lege at det er en mt lidt ala thundertigeren smiley
    Losi aftershock er nok den MT med de bedste køreegenskaber, men tror ikke den vinder på holdbarhed. Har nakket en hjulaksel og øvre og nedre bærearm samt dæmperstang, og den ene bumper er flækket i den ene afstiver std servo saver blev så slap at jeg stripsede den og så døde std servoerne, smed to traxxas i som også døde og besluttede mig for ny hop up saver og nye hk servos.
    Bla bla bla.

Tell us what you end up buying smiley

• #7   12. apr 2014 Hvad for en pro truggy skulle det være... Link

Jeg skal forresten kun bruge den til bashing, ikke bane. Den skal bare kunne tage nogle tæsk.

• #8   12. apr 2014 http://www.modelsport.co.uk/team-losi-racing-8ight-t-3.0-4wd-kit/rc-car-products/380942

Så mangler du bare hjul, motorsæt, servo og sender/modtager :o)

• #9   12. apr 2014 ....og et el-konverterings kit, hvis du vil køre brushless.....

• #10   13. apr 2014 hold da op, den ender jo med at koste 6000 kr

• #11   13. apr 2014 Nok nærmere syv inden du er helt færdig.....

Det er mange penge, men sammenligner du med en std. Traxxas Revo der koster det samme, så er det her en bil i en helt anden liga....

• #12   13. apr 2014 Som overskriften siger sammenligner jeg nok mest med en MT4G3 (til 3200kr) smiley

• Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

#13   13. apr 2014 Jeg ville tage en MT4 til hah smiley eller købe en D8T og conv kit for 4000-5500 med told alt efter hva ESC/Motor/servo du vil have i.. Den er ihvertfald meget tæt på Losien til næsten det halve af prisen... har selv en 8ight T 2.0 som jeg er rigtig glad for men hvis jeg kunne gøre det om igen havde jeg valgt en D8T

• #14   16. apr 2014 Mit pengetræ væltede sidste år i stormen, så jeg har ikke ubegrænsede penge.

Skal det være andet end MT4G3 bliver det hurtigt noget dyrere. Jeg havde godt nok lidt på fornemmelsen at der ikke var meget i samme prisklasse, men jeg vidste godt nok ikke at det var så slemt smiley

Det bliver vist den her:
    http://www.ebay.com/itm/Thunder-Tiger-MT4-G3-1-8-BL-MONSTER-RTR-2-4G-6401-F102-/171274555930?pt=RC_Modellbau&hash=item27e0c2521a

• Blixt
    Blixt Tilmeldt:
    sep 2013

#15   16. apr 2014 Ja tør godt og sige intet slår MT4 i den pris klasse. End of discussion smiley held og lykke med den nye truck

• #16   16. apr 2014 Ja det er fandme en lækker pris for det legetøj smiley
    De minus ved den bil kan man selv udbedre. Bedste drivlinie jeg har haft kørt med.
    Har ikke haft brug for chassis brace på den min bror og jeg havde, og den har kørt topfart ind i et træ med min bror som fører uden skader, plus hans knægte har kørt med den. Kan godt være jeg må eje sådan en igen smiley

• #17   26. maj 2014 Din bil har fået chassisbrace nu, en 'fin' aluprofil til gratis penge.
    Den ny får også en så den ikke bliver misundelig smiley

Er der nogen der har en anbefaling til hvad diff olie der skal i sådan en fætter?

• #18   27. maj 2014 Tjek wondertiger ang diff olie og se hvad folket siger. Måske der er en som har samme præference som dig.
    Husker jeg smed noget farligt tykt noget i centerdiff, og kan ikke lige huske for og bagdiff. Måske det står i min profil ?

Kommentér på:
Religionskrig... MT4 G3 eller hvad?

Annonce