{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

per a Losi Desert buggy xl 1/5 problemer {{forumTopicSubject}}

hej jeg har købt en dbxl fra losi men har problemer med at få den op at køre når den enligkommer igang og køre tomgang så virker det oki men med det samme der bliver givet gas dør den bare jeg har kørt alle nåle ind på standart instilling som beskrevet det hjælper stadig ikke vil høre om nogle har fif jeg er vandtil nitro men ville have en benz for at slippe for alle problemerne og nu giver det sku dårlige minder

mvh per a


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  per a Losi Desert buggy xl 1/5 problemer
  • #1   12. maj 2014 Lyder som din H nål skruet for meget ind, prøv og åbne mere op for den, så den får lidt mere at leve af.

  • #2   13. maj 2014 hejsa jeg justederede på dem og ja så kørte den men de standart indstillinger holder ikke stik på bilen mega skod når det er rtr

  • #3   13. maj 2014 Standart indstillinger på en benzin karburator en start guide, det er ikke ensbetydende med at det er der den skal stå for at gå rigtigt...
    kan læse du osse har rodet med nitro og det er det jo det samme med std indstillinger på sådan en..
    og så betyder RTR at bilen er køreklar ikke at den så fuldstændig snorelige med hensyn til indstillinger på motoren, når det kommer til benin og nitro...

    Jeg har F.eks lige købt ny motor til min benziner og der stod karburatoren ikke en gang på std indstillingen...

    Vil sige det sådan at hvis du havde den forventning om at det bare var at tage bilen ud af æsken og så køre til den dør... så er det ikke brændstof biler du skal have.. smiley

    med brændstof biler/motor vil der altid være indstilling og det er en god idé at vide noget om hvordan sådan nogen fungere eller i det mindste ville lære noget om det.. smiley

    Nu ved jeg ikke hvor i landet du kommer fra men mon ikke der er en klub eller en person i nærheden af dig hvor du kan få noget hjælp
    de fleste klubber giver ud af deres erfaring og hjælper gerne med spørgsmål


  • #4   14. maj 2014 ja jeg har kørt nitro i mange år og ja jeg regner bare med når de skriver i manualen man ikke skal røre det før det er kørt til så lader jeg vær for gider ikke ødelægge noget

Kommentér på:
per a Losi Desert buggy xl 1/5 problemer

Annonce