{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Begynder helikopter {{forumTopicSubject}}

i Hai et stykke tid gået og overvejet at anskaffe mig en rc helikopter... Men hvilken??? Jeg er total grøn på det område og derfor spørg jeg hvad skal jeg vælge?? Har kigget lidt på denne her: (link fjernet)

Er det et dumt valg?? Prislejet er i stil med denne, da jeg ik ved om det er noget der fanger mig...

På forhånd tak ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Begynder helikopter
  • #1   16. maj 2014 Den er utrolig tam til et voksent menneske, den der, Hvis du har spillet meget playstation bliver du nok hurtig træt af co-axial helikopter. Jeg kan blive træt af en 3-kanalers helikopter bare ved at kigge på den.

    En singlerotor med 4 kanaler ville måske være et bedre valg. Start med en mindre helikopter der ikke tager for meget skade af at styrte i starten, for du VIL komme til at styrte.


  • #2   16. maj 2014 Jeg ville nok også gå efter en Blade Msr x. Den er tilpas svær, så det er sjovt.
    Jeg købte selv en Blade Mcp x, som lige en nummeret sværere. Det skal man sgu lige øve noget mere før man flyver bare lidt pænt


  • #3   16. maj 2014 Den er møg kedelig den der.
    Prøv og kik efter en 4 kanals heli som ikke er for svær. Det får du mere svoj ud af.
    Evt en blade 120. Den er ikke svær men flyver godt.
    Hold dig fra 3d med 6 kanaler til at starte med.


  • #4   17. maj 2014 Jeg ved intet om helikopter men jeg har en hubsan x4. Jeg syntes den er rigtig sjov og går ikke så let i stykker så man kan øve sig lidt inden man smadrer for mange dele på en "rigtig" helikopter:).



Kommentér på:
Begynder helikopter

Annonce