{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Traxxas Revo 3.3 kontra Hpi Savage XL 5.9 {{forumTopicSubject}}

Jeg vil ud og ha min første Nitro bil.
Har i forvejen LS bil fra FG på benzin som jeg er super glad for, men savner noget til mere Bashing, har haft en Hpi Savage Flux - men livet er bare for kort for mig til el...
Så sidder og kigger på en Revo 3.3 kontra en Savage XL 5.9.
Uridelbart så virker en Revo mere stabil, hvad jeg gerne vil ha, det var en af de primære grunde til jeg aldrig blev glad for min Savage Flux, den var alt for ustabil..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Traxxas Revo 3.3 kontra Hpi Savage XL 5.9
  • #1   9. aug 2014 ååh nej... endnu en Traxxas Vs. HPI tråd.
    den bliver lang...

    jeg stemmer Revo, men jeg er jo også Traxxas mand.. smiley


  • #2   9. aug 2014 Jeg er fløjtende ligeglad med om der står Hpi eller Traxxas på pakken, jeg er bare ude efter en go oplevelse.
    Og det var de to biler jeg pt har kig på inde for de kriterier jeg har...


  • #3   9. aug 2014 XL er noget større end revo og vistnok lidt mere stabil end 4.6'eren pga dens bredde og øget længde. Hvis du ønsker mere stabilitet i den skal du nok efterkøbe et lcg kit fra f.eks rc-monster eller innovative rc eller flm eller alza racing eller nogle andre.

    Jeg ville vælge savage pga max bash factor og den holder til f*$#ing mange prygl smiley


  • #4   9. aug 2014 Hvis du ikke absolut skal have en ny bil nu og her hvad så med at vente til at Losi frigiver deres LST XXL 2 benzin model? Det er en 1/8 benzin monstertruck med nitrobilens holdbarhed og benzinbilernes lange køretid.

  • #5   9. aug 2014 De er omtrent lige holdbare med en lille fordel til Revoen inden du begynder at opgradere.

    Jeg ville vælge Revo fordi den ser bedre ud og kører pissegodt.

    Har i øvrigt haft begge (og solgt dem) men har en Traxxas Slayer 3.3 som eneste nitro.


  • #7   9. aug 2014 Det som jeg kan se som pt tiltaler mig meget ved Revo'en, er at støddæmperne er beskyttet bedre, og det hele er pakket bedre ind ang skidt...

  • #8   10. aug 2014 Revo er en yderst holdbar bil.
    Nitro modellen skulle sågar være endnu bedre skruet sammen end el-modellen, selvom jeg ikke selv har mærket til nogen forskel.
    Det bedste ved Revo'en er efter min mening støddæmperne.
    Jeg tror ikke der er mange monster trucks derude der kan justeres fra 3 meters hop og bashing til speedruns og skarpe sving på 5 minutter..
    Jeg har desværre ikke nogle erfaringer med savage og vil overlade dette til de andre brugere.. Men en Revo ville ikke være et dårligt valg smiley


  • #9   10. aug 2014 Jeg er altså syg med deres EzStart.
    Det er så lækkert bare at kunne sætte foden foran bilen, proppe starteren i og trykke på knappen.
    Så jeg stemmer nok på Revo (..som jeg selv har, skal siges at jeg aldrig har prøvet en Savage...)


  • #10   10. aug 2014 Rundt på en bane vil revo tæve en savage.
    Men jeg synes også du skal kigge på Losi xxl. Det er klart den fedeste MT derude.
    Må indrømme jeg har tænkt lidt på den med benz motoren, men hvis du VIL have nitro så prøv sådan en Losi XXL. Jeg har en Aftershock limited edition som nu er konverteret til EL, men har kørt en del med den som nitro og at brage den ind igennem hårdt terræn og se den æde alle pukler og bump med fuld gas og nitro lyd er sgu en fed oplevelse.
    Jeg er temmelig sikker på jeg skal eje sådan en med benz motor, selvom jeg er El dude er jeg stadig vild med lugt og lyd af en rigtig motor. Benz tiltaler mig bare lidt mere end nitro.


  • #11   10. aug 2014 benz skal brandes af i en 1:1 bil med gode 400 hypper..
    ellers bliver det sku aldrig rigtigt sjovt.. tror mig... smiley


Kommentér på:
Traxxas Revo 3.3 kontra Hpi Savage XL 5.9

Annonce