{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alternative SLASH modeller?
  • #1   12. okt 2014 Hong Nor Scrt-10 er et godt valg hvis det skal være ala det foto du har lagt ud...

  • #2   12. okt 2014 Slash har mange udstyrs varianter, den der du har der er så vidt je ghusker platin


    Ultimate har de vigtigste opgraderinger fra start af.


  • #3   12. okt 2014 Jeg forventer at købe brugt...

  • #4   12. okt 2014 gå efter en LCG model,

    ud over det ved jeg Losi laver en Short course 10-SCTE
    og Associated SC10 4x4 er vist også en ganske fornuftig bil.
    Dog foretrækker jeg selv Traxxas Slash, fx. pga. hurtig resavedele levering, det store udvalg, både orginale dele og upgrade.
    og så klart også prisen, både på bil, dele og upgrades


  • #5   12. okt 2014 losi ten-scte 2.0, i love it!

  • #6   12. okt 2014 Baronen.. Jeg kender det godt. De der Axial scx10 er sgu for langsomme.
    Jeg har en Ultimate, dog ikke LCG, men den kører sgu godt.
    Kan tåle ufattelig mange tæv i forhold til de små 1/10 biler.
    Der er også pænt smæk på drengen, når de bliver fodret med en ordenligt motor og en masse strøm


  • #7   12. okt 2014 Elg, jeg er på ingen måde træt af min(e) SCX10, jeg tror bare jeg også vil kunne finde morskab med en slash...

    Til I andre der er kommet med alternativer - jeg "lytter" med stor iver smiley


  • #8   12. okt 2014 Losi scte rtr wateproof!
    Generelt bare losi fan smiley


  • #9   12. okt 2014 Tekno har også en det er eb kanon bil

  • #10   12. okt 2014 Slash VXL 4x4 er supersjov.. Meeen, det er en Axial Exo terra buggy nu også. smiley Mit indtryk er at Slash´en er lidt mere "doven" i sine bevægelser, i forhold til Exo´en, der virker mere "kontant".. (Ihvertfald dem, jeg har nu). smiley

  • #11   13. okt 2014 Kører selv Associated SC10 4x4 - en super bil - dog lidt mere "fintfølende" end Slash. Den kræver lidt mere nusseri for at kørt fantastisk.
    Knægten kører Slash - hvis du vil have god ydelse og solid vogn "out of the box" - så er det den.
    Tøsen kører HongNor SCRT-10 - den er et tungt badekar at køre med.

    A


  • #12   13. okt 2014 Som sypsp skrev, er der også Tekno. Et forholdsvis ukendt mærke i Danmark men super populær i USA. Jeg har selv en SC410 og den er udødelig smiley

    Da du er en scale-fyr, kan det være du vil nyde bilen siden du selv skal samle den. Der fås ikke dele her i DK, men jeg har links til forhandlere i Frankrig og en super god biks i Holland, fragt tiden er kun 2-4 dage. Som du kan læse forneden, så er reservedele ikke lige det du skal tænke på. Evt en ekstra spur gear hvis du kører std og ikke med f.eks elektri-clutch.

    ulempen ved bilen er at der sælges ganske få af dem, brugt - folk behodler dem generelt, ellers skal en brugt købes fra USA og så er der told osv som du kender til. En ny kit kan købes for ca. 2800kr dog uden karosse, hjul og alt el. Den bruger karosser som passer til Slash, Losi SCTE og Associated SC biler. Ja, hele bilen vil være dyrere end en brugt Slash, dog får du en milliard mere nydelse ud af den i form af samling og tuning af din kit samt du kommer til at bruge nærmest INGEN penge på reservedele, jeg har endnu ikke brugt en krone og den bil er blevet godt kørt og bashet.

    Til netop denne bil, kan der også købes et buggy konvertingskit for ca. 500kr fra den franske forhandler, det er en super light weight system så du kan fortsætte med at bruge de 2S lipo'er du ellers vil køre SC'en på.

    Husk at købe symaskine olie til samling af bilen, de skruer går super dejligt stramt ind smiley

    Du er velkommen til at prøve min bil hos SOS. Jeg regner med at være der igen på onsdag.

    Beklager mit laaaange smøre men jeg er bare så begejstret for denne bil...

    Hvis du keder dig, kan du læse de andre 1600 sider fra tråden her:
    http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/676777-tekno-sct410-thread-1571.html#post13534777

    Quote:
    Originally Posted by temba View Post
    Hi guys,

    After reading the first 20-odd pages of the official SCT410 thread I lost focus and motivation to read the last 1500-odd pages!

    As a newbie driving at a track, I'd like to know which spares are best to keep in my pitbox for my SCT410.

    Cheers

    Here's a list of the current installed hopups I got with the truck:

    - Shock Cartridge Caps Aluminum EB48/SCT410 (#TKR6015)
    - Ackerman Plate Aluminum Gun Metal (#TKR5100)
    - Diff Seals EB48/SCT410 (#TKR5143)
    - Shock O-Ring/Bladder Set EB48/SCT410 (#TKR6009)
    - Shock Adjustment Nuts Aluminum EB48/SCT410 (#TKR6013)
    - Diff O-Rings EB48/SCT410 (#TKR5144)
    - Rear Arm Mud Guards EB48 (#TKR5033)
    - Wheel Hexes 12mm Aluminum SCT410 (#TKR5571A)
    - Center Diff Rear Support Aluminum EB48/SCT410 (#TKR5217)
    - Shock Caps Aluminum EB48/SCT410 (#TKR6003)
    - R/C Spur Gear 44T Black Composite (#TKR5237K)
    - Aluminum Servo Horn 25T Spline (#TKR5253)
    - DERacing XD Rear Skid Plates, Tekno RC EB48 / SCT410 (#DER-310-T)

    Youre good to go. Maybe a set of stub axles and CVD rebuilds. That's it. Most of the stuff you ordered is more for bling, and not really needed. Get the rear angled diff case. If youre the type of person that needs to have something, get some arms and front caster blocks. This truck is damn near Nuke-proof from the factory.


  • #13   14. okt 2014 Jeg takker for jeres bud, som jeg sætter stor pris på - jeg ser hvad jeg kan finde til en billig penge.

Kommentér på:
Alternative SLASH modeller?

Annonce