{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Værktøj til rb e one v2 r?? {{forumTopicSubject}}

Har købt min første Rc bil, en rb one V2 e r kit og den er på vej og glæder mig vildt meget til at komme igang med at samle den ! men spørgsmålet går på, følger der værktøj med i sådan et kit? Eller skal man købe noget? i så fald, hvad skal jeg købe for at samle sådan en fætter? Og hvor kan man købe det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Værktøj til rb e one v2 r??
  • #1   10. jan 2015 Der følger ikke værktøj med, du skal bruge 1.5 / 2.0 / 2.5 og en 5.5mm top til møtrikker og en 17mm til hjul til a samle den med
    Jeg har selv et sæt fra RB og et sæt fra Hudy Limited Edition, men sys faktisk selve spidsen er bedre på RB sættet, har kvadret et Hudy håndtag med 3mm hex, hvor jeg måtte ty til min RB 3mm og der var ingen problemer,......måske den havde en dårlig dag
    Wera laver også noget godt værktøj, men drop vinkel nøgler, og værktøj med kuglehoved er kun til iskruening på skæve vinkler, ellers dør skruerne hurtigt.

    Noget andet lækker værktøj er Arrowmax, kunne jeg godt fristes til
    http://cs-shop.de/Allen-Wrench-Set-V2-152025-30-x-120mm-4pcs

    /mikael
    Tror sku du fik den sidste RB oneR v2??


  • #2   10. jan 2015 Det ser pænt lækkert ud det sæt der!! Når du siger møtrikker er det så skruetrækker med topnøgle på enden? og er det det eneste jeg skal bruge? Er der ikke flere ved rmv??

  • #3   12. jan 2015 Som mikael siger smiley men ellers tag et kig på SH minibizz i dk forhandler det. Om det så ser så smart ud som det der bliver linket til ved jeg ikke.. Men jeg har haft en enkelt SH nøgle en del år nu og den har mærkeligt nok holdt langt bedre end mine dyre nøgler som også indholder RB. Det er enda med kugle hovede men den er aldrig blevet rund.. Bruges kun steder hvor andet ikke dur, bla. Ved motor på nitro bil..

  • #4   12. jan 2015 Med midre de har rettet det så er det her fif værd at tage med..

    RB Bilens bund er MEGET tynd hvor drop skruerne til til bærearmene går ned bag. Brug derfor skruer med et rundt hovede og vend det ned af, så det er skruens hovede der rammer bundpladen, det giver den lidt større trædeflade og evt ja hjælp mig lige her med navnet tak!! Men beskyttelse af bundpladen bag,så de små tapper til drop ikke slides yderlig smiley


  • #5   12. jan 2015 Forstår nada af hvad du skriver i sidste besked!! Har du et billeder af dit fif? Minibizz er blevet bogmærket! smiley

  • #6   12. jan 2015 Billede af bil

    profilbillede
  • #7   12. jan 2015 Bærearmen er trykket op på billedet så du bedre kunne se, ellers ville den støtte på det lille stykke bund der stikker ud og det er det styk der er meget tyndt, men på den måde og beskyttelse på bunden så skal det nok holde. Mit er slidt da jeg ikke havde opdaget det da jeg byggede den..

  • #8   12. jan 2015 Jeg foretrækker et sæt værktøj med fast håndtag og sådan et her . Fordelen er at disse toppe kan sættes i en lille skrue maskine hvis det skal gå stærkt eller man er lidt doven. Samtidigt kan de sættes i håndtaget der følger med. Så man behøver som sådan ikke mere end det.. Og nej jeg er ikke ansat af minibizz men købt nyt i weekenden af ham til dhi cup så derfor det er uåbnet,

    profilbillede
  • #9   12. jan 2015 Genialt!! Venter at bilen kommer i morgen må jeg føje dig til min venne liste? hvis jeg nu lige får brug for at komme af med et spørgsmål?

  • #10   12. jan 2015 ja det må du da, det er vel derfor man er her, for at hjælpe hinanden smiley

  • #11   13. jan 2015 Takker!!

Kommentér på:
Værktøj til rb e one v2 r??

Annonce