{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  off-road el eller nitro
  • #1   2. okt 2005 Nitro eller benzin er klart at foretrække frem for el synes jeg...
    Jeg vil sige nitro... Men det er jo forskelligt fra person til person hvad man synes er sjovest

• #4   2. okt 2005 Per har du da set en der kører med en el-bil hos bageren hva??? jeg spørger bare

• #5   2. okt 2005 Hvad tror i selv? Hvis i har ordentligt grej til el biler slår det både nitro og benzin med flere længder. Det er min mening. Jeg har en Robitronic Exp3 lader, den kan lade med 10 amp. så et batteri på 3300 mah kan lades op meget hurtigt. Dog koster sådan en lader 1600 kr. så som Peter siger el er nok det dyreste. Bare en stang batterier koster 700 kr.

Hvad man vil have er en smaggsag og hvad ens penge pung siger ja til. Nitro er nok det billigste. Kommer dog helt an på kvaliteten

• #8   2. okt 2005 hmm nitro syntes jeg altså har et klart overskud i energi end en el fordi en nitro motor blir ved at køre på samme niveau.. og til el skal du sq ha et par batt for at det blir rigtig fedt ...

• #9   2. okt 2005 Mathias,

Som du kan se er det fyldt med delte meninger, en siger nitro, en anden el og den sidste benzin. Sådan er og sådan bliver det. Det eneste sådan en tråd fører til er mudderkastning. Den eneste som kan finde svaret på dit spørgsmål er... dig selv.

Hvad vil du gerne?
    Skrue sindsyg meget i motoren, eller bare kunne trække/ trykke på en kontakt en gang. Hvad med vedligeholdelse og pris på reservedele.
    En nitro og benzin kræver nok mest vedligeholdelse og de er også klart dyrest i reservedele. Men de er så også en del større, det kan også være godt en gang imellem. F.eks. kan en el bil ikke bruges til bashing som en nitro eller benzin kan, fordi de ikke er store nok.

• #10   2. okt 2005 Ja, det ved jeg godt. Ikke på den måde skruning jeg mener, mener i motor indstilling. Afdrejning osv. er selvfølgelig vedligeholdelse. Men der er ikke særlig mange som kører forsjov med en el motor fra Morfars til 200 kr. som afdrejer hver 5. opladning?

• #11   2. okt 2005 MIn anbefaling går helt sikkert til Benzin-trucks.

De er MEGET lettere at have med at gøre, og endda sjovere synes jeg. Så er de langt billigere i drift i forhold til Nitrodrevede biler. Og lyden taler også for sig selv.

Benzin har nok flest fordele vil jeg sige.

• #12   2. okt 2005 Diskussionen er latterlig..

Det er en smagssag og vi bliver aldrig enige.. Men køb hvad de andre du kender køre med.. det er nu engang sjovest at køre med det de andre gør.. så kan man hjælpe hinanden osv.. Hvis du vil køre Konkurrence så er El at fortrække hvis man bor i Jylland som dig..

• #13   2. okt 2005 solceller for helvede....solceller smiley

• #14   2. okt 2005 Nitro er sjovt når det køre ordentligt, mest pga lyden.

Benzin ville jeg foretrække hvis jeg havde råd, og et sted at køre.

El er det billigste, du kan køre mange flere steder end du kan med de 2 andre, bare et brushless sæt i fra starten det lever længere end de alm. motorer så det tjener sig ind, de er vilde, og batterier kan fint købes til 3-400 kr. og en god lader kan sagtens findes til 3-600 kr. som kan lade et batteri på en time, og Brushless køre så samtidigt længere på en ladning end tilsvarende alm. motor.

Kommentér på:
off-road el eller nitro

Annonce