batterier, og forskel på t4 og b4. {{forumTopicSubject}}
Hej !
Hvad er forskellen på en Associated RC10T4 og en Associated RC10B4?
andet spørgsmål er:
jeg har to batterier fra gp, men dengang jeg kørte med dem, havde ledningen fra den ene stødt på jorden, og så tænkte jeg om man kunne skifte den ledning uden problemer.
det grønne platik, der sad udenpå, har jeg også pillet af, da jeg havde set en der havde gjort det, og så sat noget gennemsigtigt på istedet, men mine batterier har alt¨å nogle papruller på.
Og jeg tør ikke lodde på dem da jeg læste forleden de skal gå hurtigt og en special varme osv.
Så jeg håber på nogle svar fra jer der ved noget om dette.
Hilsen Marcus
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
Det er farligt at lodde på batterier, de kan blive for varme osv. Men ellers hvis den har været mod jorden må der være et stykke tilbage, så kan du lodde noget nyt ledning i forlængelse, og så evt. bruge krympflex som isolering
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 1 Emner: 71 Svar: 781
men ved nu godt den ene er en truck og den anden buggy, men op der er andre materialer,støddæmperer osv, da der jo må være en grund til t4'eren er billigere end b4'eren.
jul 2004
maj 2004
Følger: 54 Følgere: 59 RC-enheder: 10 Emner: 60 Svar: 570
RTR version: Kommer komplet dog uden batteri og lader. Der er sparet på det hele så materialer og elektronik er ikke det bedste. Kommer med Dogbones som trækaksler i stedet for CVD'er..
Team version: Dette er kun bilen og er lavet af et plastikmateriale som på nogle baner er at fortrække.
Factory Team version: Dette er kun bilen og minder om teamversionen. Forskellen er at den er lavet i grafit, og har nogle lækre forstærkninger.
feb 2005
hvad er der så på denne i forhold til rtr modellen?
jul 2004
feb 2005
Men er de så bedre de ting end på den anden?
jul 2004
batterier, og forskel på t4 og b4.