{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Buggy, stadium truck, monster truck??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er for tiden bosat i Australien, og vil ud og ha lidt sjov med en fjernstyret bil igen. Kan jeg faa lidt hjaelp med hvilken type jeg skal vaelge? Monstertruck, buggy eller en stadium truck? Eller skal jeg vaelge en rally som jeg havde i DK? Og vil nitro eller batteri vaere en fordel? Haaber i kan hjaelpe da jeg ikke koerte offroad i DK


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buggy, stadium truck, monster truck???
  • #1   9. okt 2005 syntes du skal tage en buggy den kan bruges som on-road,off-road.. fekl.rex-x

  • #2   9. okt 2005 stadium truck, rally og buggy... de kan som clio siger køre både on- og offroade også er det jo frit op til dig hvad du er til -nitro eller el!

    jeg syntes nu bare at nitro offroade har et klart overskud af energi , modsat el som man først skal putte en størrer motor i....


  • #3   9. okt 2005 Det nytter ikke noget at spørge her for folk siger hvad de synes og det kan du ikke bruge til noget. Jeg synes du skal købe den du selv synes er fedest det får du mest ud af.

  • #4   9. okt 2005 Som Jarl siger, hvad får du mest ud af? M.h.t. el eller nitro. Hvor mange penge har du til en god lader samt gode celler. Jeg foretrækker el da der ikke er så meget skrueri med motor osv. og så larmer de ikke, så man skal ikke tænke på hvor man kører.

    Men sådan et spørgsmål er nok det "dårligste" at stille her inde, folk går helt i baglås og skriver. "Vælg FG", "Nitro er bedst" osv. Så hvad vil du? Elsker du at rode med nitro motore, eller er du sådan en som bare vil trykke på en kontakt. Hvad med en FG? Et træk i snoren og den ruller. 2WD kan også være sjovt.


  • #5   10. okt 2005 Priserne hernede er rimelige, og jeg er automekaniker til dagligt. Der er masser af plads og behoever ikke taenke paa larmen. Jeg har ogsaa mest taenkt paa en buggy. Bla. syntes jeg de to FG monster beetler herinde er de fedeste jeg laenge har set. Men takker for jeres hjaelp, nu maa vi se hva det bliver til. Men satser paa en buggy...

Kommentér på:
Buggy, stadium truck, monster truck???

Annonce