1.631 visninger
|
Oprettet:
Rc Biler Langeland {{forumTopicSubject}}
Hej ??
Vi regner med at bruge vores permanente Trail/Crawlbane året rundt , så hvis nogen skulle få lyst til at prøve den er i velkomne til det ?? hold øje med opslag på Facebook ??
Mvh René
RC Biler Langeland
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 32 Emner: 88 Svar: 512
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 85 Svar: 232
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 32 Emner: 88 Svar: 512
Har du set Thomas opslag under fotoalbummer , det er lige slået op her til aften
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 85 Svar: 232
nej har ikke set opslaget fra Thomas
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 32 Emner: 88 Svar: 512
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 85 Svar: 232
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 32 Emner: 88 Svar: 512
nov 2009
Følger: 71 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 85 Svar: 232
mar 2011
Følger: 20 Følgere: 32 Emner: 88 Svar: 512
Du burde være med i Gruppen på Facebook , så ka du følge med i hvornår vi evt er på Banen med både Trail og Racere.
og hvordan Banen udvikler sig
Rc Biler Langeland