1.532 visninger
|
Oprettet:
Så kom den endelig... {{forumTopicSubject}}
Min lille fine Honey Bee CP2 som jeg bestilte for en uge side hos rctrend.dk, men da jeg fik pakket den ud, opdagede jeg til min ærgelse at net-adapteren til lipo-laderen manglede. Til mit held er der krokodille næb til laderen, så man kan bruge et 12v.batt... tror i at laderen overhovedet virkede "NIKS"... så må lige vente lidt endnu med at prøve den ( hvor er det bare fedt ).... Det var lige et surt opstød jeg skulle af med...
maj 2006
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 4 Emner: 42 Svar: 420
Hvor købte du den så....
maj 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 21 Svar: 41
Ny skal jeg sende li-po batt og lader retur tll test, så han kan vurdere hvad der er galt... så jeg venter lige endnu en uges tid med prøve flyvning...
Så kom den endelig...