{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.301 visninger | Oprettet:

Mamba på traxxs' xl5 biler. {{forumTopicSubject}}

her er så min guide til forskellige opgraderinger, man skal have for ens bil kan klare at håndtere kræfterne fra mamba max! (og selvfølgelig også andre high performance BL kits, jeg hr bare selv mamba max)

det første - og vigtigste - du skal have er sådan et: (link fjernet) ! et stål idler gear. jeg vil kraftigt fraråde at købe aluminiums-idler gearet da alu er en del blødere en stål, og der er chance for at strippe det hvis du kører med lidt heftige batts.

det andet som også er meget nødvendigt er: (link fjernet) sådan et. det er et diffrentiale som har tænder af stål. medmindre du kører med meget slap slipper clutch, vil du for det meste strippe dit diff efter du lander på jorden fra et hop og du glemmer t gassen fra i luften. med vilde batts kan det dog også strippes ved alm kørsel.

det næste som også er vigtig, er sådanne to: (link fjernet) ! de output yokes som kommer boxstock er af plastik og vil bukke under for mamba max i længden. man kan ligeså godt opgradere det hele med det samme, da det er meget træls man lige pludselig ikke kan køre, på grund af at man sparede en ting væk. den bedste løsning på yokes'ne ville være mip shiny kit (link fjernet) da du ville slippe for plastik-trækakslerne, der her voldt mig en del problemer.

dernæst kommer en anden vigtig opgradering! (link fjernet) disse to stik er livsnødvendige da de boxstock tamiya connectors vil smelte. andre former for aftermarket-performance stik vil også kunne gøre det.

til sidst kommer en ting som ikke er nødvendig, men NYTTIG, og det er højt anbefalet at købe den, da den har reddet min stampede et par gange! (link fjernet) ! denne billige plastik kofanger kan redde din bil i sidste ende. kører du galt med topspeed - med mamba max, novak eller andet sygt bl - horisontalt ind i en kantsten, er din bil færdig. dog er traxxas kvali, der kan holde til nogle tæsk, men der er grænser! denne ting kan spare dig for en masse problemer.

det var så min guide i, hvordan man klargører sin bil til kræfterne fra high performance brushless kits.
håber i har kunnet bruge den til noget!
Ps næsten alt info her er bygget på egen erfaringer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mamba på traxxs' xl5 biler.
Kommentér på:
Mamba på traxxs' xl5 biler.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce