{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.139 visninger | Oprettet:

midtjysk RC på kulturellen {{forumTopicSubject}}

heysa alle sammen nu da vi har rykket pløkkerne op i
fasterholt og bosat os i herning midtby foreslår jeg at vi hurtigs muligt får ordenlig gang i vores klub setup så vi kan samle flere medlemmer og lave forbedringer på vores bane dvs at kontigenterne skal betales og eventuelt nedsætte en "bestyrelse" så vi har grundlaget i orden for at få det hele til at fungere optimalt.
hva kontigentet skal koste og hva der skal ske er i meget velkomne til at skrive i denne tråd så alle har en mulighed for at høre folks ideer.
ellers vil jeg bare sige tak for idag det var sq hyggeligt men jeg håber ikke vil skal smide pigegarden ud hver gang ;-)....
og ellers ses vi jo igen næste søndag...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  midtjysk RC på kulturellen
  • #1   9. mar 2008 Hehe ja de fik smæk smiley


  • #2   9. mar 2008 midtjysk rc. Fortæl. fortæl.
    Hvem er i/vi, hvor kan jeg finde info om midtjysk rc???

    Nogen der ved hvordan det går med den offroadbane der er på tale i Herning???
    MVH Emil
    Hammerum


  • #3   9. mar 2008 jeg er da klar til og hjælpe lidt til hvis det er flytter jo til byen den 5/4


    Hilsen Morten


  • #4   9. mar 2008 super lyder som om vi nok skulle kunne få det her til at fungere


  • #5   9. mar 2008 foresleget til kontigent lyder på 300,- om året for folk over 18 og 200,- dem dem der er yngre

    jeg regner med at folk selv snakker sammen evt holde foreslag i denne tråd så er det lettere for mig at holde styr på da jeg først er online igen på fredag


  • #6   9. mar 2008 300 det lyder ikke helt galt men det er også det vi giver i skive www.rccs.dk

    Hilsen Morten


  • #7   9. mar 2008 300 er helt ok
    hvornår mødes i og kører jeg vil gerne lege med

    jeg håber vi kan finde et fedt arial til en bane på et tidspunkt så har jeg alle slags maskiner til at flytte og planere jord med


  • #8   10. mar 2008 det ville være kanon med en offroad bane i Herning syntes jeg..

    Morten..


  • #9   11. mar 2008 ved ikke hvor langt de er med der er noget under opsejling...

    (link fjernet)


  • #10   12. mar 2008 Hej drenge...

    Jeg vil lige starte med at sige at jeg er formand for Midtjysk-Nitro, hvilket ikke er noget at prale af da vi endnu ikke er blevet enige med nogen om et sted at bygge vores offroad bane... men jeg og min bestyrelse vil gøre alt i vores magt på at finde et nyt sted i samarbejde med kommunen, da det tidligere sted (Herning Flyveplads) efter 2 år, har afslået at samarbejde med os... smiley

    Min fætter Morten, Goggles (Mattias) og jeg er stiftere af Midtjysk-RC, og det startede som skrevet i min hjemby Fasterholt, hvor vi lejede os ind i skolens gymnastiksal hver onsdag. Kulturellen er noget større og banen måler nu 18x14m., så har man ikke umiddelbart interessen for elbiler, bør man alligevel kigge forbi en Søndag eftermiddag smiley

    MVH
    Michael Madsen


  • #11   13. mar 2008 det lyder skønt glæder mig til at få legetøjet ud at kører
    hvor er det i kører om søndagen har stedet en adrasse ?


  • #12   14. mar 2008 hey så er jeg på igen efter en uges øvelse i oksbøl ...
    erik s vi kører på noget der hedder kulturellen det ligger på nørregade midt i herning omkring nørregades p plads
    og vi kører fra 9 - 21 eller hvor længe vi har lyst til at være der


  • #13   14. mar 2008 jeg arbejder i øjeblikket på vores hjemmeside www.midtjysk-rc.dk regner med den kommer op hurtigst muligt


  • #14   14. mar 2008 Michael M:
    Pres på kommunen. Den grund ude ved kraftvarmeværket, den kommer de aldrig til at bruge alligevel.
    Er der ikke noget med at den skal laves til P-pladser, som skal bruges når man vil ned til badesøen???? Ingen gider slæbe deres grej så langt alligevel.
    Jeg er frisk på at give en hånd med at stable noget op derude, om ikke andet så midlertidigt.
    (de hop der er lavet kender jeg ikke noget til da vi jo ikke har tilladelse til det) ;o)


  • #15   15. mar 2008 Har lige lavet en mindre fotoalbum af salen vi kører i. Billederne er taget af Jannick med mit cam...
    Som man kan se er vi ved at være på plads deroppe. Vi skal lige have de sidste detaljer på plads. Håber så at der vil komme en masse og køre der.
    Vi arbejder på at få vedtægterne på plads...

    Link:
    http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=3519

    Vi ses på kulturellen smiley
    Goggles


  • #16   15. mar 2008 Hmm. MidtJysk RC lyder da helt OK og det ser rigtig fint ud på billederne :-). Men kan bare ikke se hvorfor der nu skal to klubber til en fælles RC interesse. Hvorfor søsætte en klub mere, når man ikke engang har fået den første op at køre. Man kunne da sagtens have indkaldt til en generalforsamling i MidtJysk Nitro og fået lavet et nyt navn til klubben og fået samlet RC folket. Synes det er noget rod med to klubber i Herning og med nogle af de samme folk i spidsen. Det sender nogle forkerte signaler og vi kunne stå meget stærkere hos kommunen, hvis vi var i samme båd. I Skive har de forstået det og kører noget EL om vinteren og nitro om sommeren. Med det her, fornemmer jeg, at MidtJysk Nitro er totalt nedprioteret og har sunget på sidste vers, samt at bestyrelsen, som jeg selv har været en del af indtil først i januar, har sovet i timen og fuldstændig manglet fælles fodslav. Nu står foråret for døren og folk skal ud at brænde noget nitro af, men har stadig ikke noget fast sted at køre. Der hænger en check nede hos kommunen på 50000,- som er øremærket til MidtJysk Nitro. Kan kun beklage overfor skuffede nitro folk, men der skal nye kræfter til, hvis der bare skal opstå en lille mulighed for at få et sted at køre nitro i år. Så Emil og andre friske kræfter, GO GO GADGET PROPELLOS..... Sorry, men det er bare min mening. Men held og lykke med den ene eller den anden klub eller dem begge.

    Peter.


  • #17   15. mar 2008 hej peter grunden til vi gik i gang med dette er at der ikke rigitg sker noget hos kommunen og at midtjysk nitro ligesom begrænser dem der har interressen for rc til netop nitro biler på denne måde kan alle være medlemmer og desuden har vi allerede lokaler osv så det er bare at komme og køre på den måde har vi også en ny indgangsvinkel til kommunen ang område til offroad bane jo flere der presser på jo bedre ...

  • #18   15. mar 2008 Hej Morten.
    Synes virkelig det er fedt, at I får kørt noget EL, det må du tvivle på. Men som jeg ser det, ligger problemet ikke hos kommunen, som mere eller mindre har ventet på Midtjysk Nitro siden september sidste år. Midtjysk Nitro har bare ikke formået og spille sine kort rigtigt i forhold til, en total uanstændig forsamling ude ved Skinnerholm og i forhold til kommunen. Påpejer bare, at det må være en fordel, at trække i samme tov og at kommunen helt sikkert er klar til at hjælpe, men at der som Emil skriver, blot skal presses lidt på. Det må være bedre, at stå hos kommunen med 50 RC folk i ryggen end at der kommer flere mindre uorganiserede foreninger med hver 8 medlemmer, med hver deres ønsker og interesser. Kan bare se, at der sker en del i Midtjysk RC og intet i Midtjysk Nitro og det synes jeg er ærgerligt, når der hænger en check og venter på 50000,- som kunne hjælpe mange mennesker. M.v.h. Peter.


  • #19   16. mar 2008 hej peter enig problemet er bare at det er svært at holde på folk når der er så langt mellem samtalerne så er alle jo ikke klar over situationen og jeg er selv meget interreseret i at få den bane ført ud i virkligheden så vi slipper for at køre på de byggepladser der er i området det vi har gang i her er jo det samme vi har bare ændret navnet så vi kan få folk med i klubben der har el biler i stedet for at holde dem uden for det kunne være fedt med offroad om sommeren og onroad om vinteren så er det ikke længere kun en sommer beskæftigelse ..m.v.h morten

  • #20   16. mar 2008 jeg skal love for at der sker noget lige nu jeg sidder og læser alle de dejlige beskeder... det vi vil er jo det samme ud og kører, det lyder fornuftigt hvis vi nu kan få de 2 navne til at arbejde sammen for en klub er nok bedst på sigt men der skal være plads til både noget mudder og støv om sommeren og et varmt sted om vinteren så kan vi race for vildt.........jeg håber at komme afsted imogen til kulturellen så kan vi da snakke sammen erik

  • #21   16. mar 2008 super det lyder godt erik jeg håber du kommer på kulturellen så kan vi jo snakke sammen om sagen ..

  • #22   16. mar 2008 Hej Morten. Jamen jeg er helt enig. Navnet kunne være bedre, men kan da ændres på en generalforsamling. Mik skal bare indkalde til en sådan og så er jeg sikker på at det kan laves om. Som Mik jo selv skriver i dette indlæg

    http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=31912

    var tanken, naturligvis at lægge det under Midtjysk Nitro. Vil da også gerne køre om vinteren i det omfang jeg får tid, men synes bare det var smartere kun at være medlem af en klub med det hele. Tror at vi helt enige, men måske ikke helt om fremgangsmåden :-). Var bare lige nødt til at skrive lidt kommentarer, men I må gøre som I vil :-). Mvh. Peter.


  • #23   16. mar 2008 Jeg må indledningsvist beklage, at midtjysk Nitro ikke er kommet længere. Dette skyldtes ene og alene, at bestyrelsen ikke har fungeret som nødvendigt. Dette primært fordi medlemmerne ikke har indvesteret den fornødne tid som er påkrævet for at opnå success.

    Det at formanden for midtjysk nitro nu er igang med endnu en "parallel" klub - er jo blot et enestående eksempel. Beklager hvis jeg lyder klagende og måske enda grov - men når man nu har brugt en del tid på dette, er det sgu svært ikke at udtrykke sin skuffelse - så jeg er 112% på Peter side. Samtidig er det blevet aftalt for måneder siden, at Midtjysk Nitro skulle indkalde til generalforsamling - for at ændre navnet til blot Midtjysk RC. Dette for at samle "ALLE" RC interesser (på 4 hjul) under eet - da dette giver større mulighed for at lægge pres på kommunen. Jeg håber dette nye tiltag vil lykkes - men det vigtigste er at skabe et fundament some kan holde "huset" hermed mener jeg - Bestyrelses medlemerne SKAL være indstillet på, rent faktisk at lave et grundigt stykke arbejde - ulønnet - ellers ender det med at løbe ud i sandet een gang til.

    Mvh
    Vitus


  • #24   16. mar 2008 det kan da heller ikke være så svært lige og sætte sig ne og så få lagt de 2 klubber sammen...

  • #25   16. mar 2008 Og så tror jeg vist alle er klar over at 2 paralelle RC klubber i Herning er en nitte.
    Sammenlæg de to, Få den ene hjemmeside ordentligt op at køre og kom igang.
    Vi er nogle stykker der det sidste års tid har kørt lidt Nitro, og egentlig har søgt lidt efter en forening i Herning. Men har ikke kunnet finde den!!! Nu ved jeg hvor hjemmesiderne er, men jeg melder mig ikke ind i to forskellige foreninger. Vi skal have noget stablet på benene. Som Peter siger, så ligger pengene og venter ved Herning Kommune. 50 kg kommer vi altså et stykke vej for. Specielt hvis vi er nogle stykker der stimler sammen med skovle osv (så også en der havde alt i maskiner som var villig til at hjælpe)
    Nu mangler vi bare lidt energi, lidt samlede kræfter og en grund.
    Vi er mange der gerne vil køre offroad, og der er mange der gerne vil køre lidt drift. Indendørs banen er skabt.
    Min bil holder og brummer i garagen, og vil gerne snart ud og brænde nogle liter af.
    Kom nu.

    Emil
    Hammerum


  • #26   16. mar 2008 emil gå ud og sluk din bil når du ikke køre med den... det andet er for dyrt... smiley

  • #27   16. mar 2008 Hans Ole det der sker her er noget der er kommet helt bag på os ingen havde regnet med at det ville gå så hurtigt og jeg vil blot sige sige at michael på ingen måde har forsømt sin pligt som formand i midtjysk nitro da dette her blot startede som en ide og kunne føres ud i livet 14 dage senere .. og at interresen for el biler er så stor kom også som et chok for os vi har eksisteret i et par måneder og har allerede måtte rykke i større lokaler pga den store interresse... og ja jeg er enig med alle der siger vi skal lægge de 2 klubber sammen vi har blot et sted at være lige pt vilket er mere end midtjysk nitro..


  • #28   16. mar 2008 men til alle kom da ind og kig søndag der skal ikke være noget ondt mellem folk der dyrker den samme hobby

    så kan det være vi kan diskutere de fremtidige planer


  • #29   16. mar 2008 ved vi hvor tæt vi er på at få et stykke godt dansk muld ???
    hvor ligger bolden nu er det kommunen der som sædvanligvis siger der er desværre lang ventetid pga. kommune sammelægningen


  • #30   17. mar 2008 Vi er der,at vi har spildt 1½ år på propel hovederne ved flyvestationen. I Dec. kome det endelige afslag from dem, som ene og alen beror på et forsikringsspørgsmål.
    Grundlæggende har de fået jorden der på dispensation - og de er nervøse for, at vores radioanlæg vil forstyrrer deres og dermed forpårsage ulykker. Vi havde fået alt detforsikringsmæssige på plads - men desværre fatter de ikke meget omkring dette. Tror faktisk at de ret tidligt har fortrudt, at de havde givet os lov til at komme derud.

    Lige nu er Michael i kontakt med kommunen for et møde omkring altenativerne - men der er gået snart 1½ måned uden noget som helst nyt - man skal være i voldsom offensiv for at få de folk ud af busken.

    Så set lidt nøgternt - er vi ikke kommet videre !!

    Mvh
    Vitus


  • #31   17. mar 2008 Morten,

    Det har je nturligvis forståelse for! MEN!
    Der er nogen mere historik i dette - og jeg mener det er forkert at bruge tid på dette nye - helt fine tiltag - når der er andre som har lagt meget tid i midjysk nitro - som ikke føler at der sker noget som helst, når først der skal rykkes igennem. Derfor er det suffende at se tiden blive brugt på at starte noget nyt.

    Specielt når der igennem længere tid, er blevet opfordret til at sætte en generalforsamling på dagsordnen og vælge en ny bestyrelse - så der kan ske noget. Nu er nogen blevet trådt over tærene - og har trådt igen - men det skal naturligvis ikke ødelægge projektet.

    Jeg skal gerne lægge lokaler til en sådan generalforsamling i Gjellerup.

    Mvh
    Vitus


  • #32   17. mar 2008 Hejsa alle sammen ja jeg synes da også det noget skod at vi ikke har et ordenlig sted at køre i herning med nitro det har alle rat i og ja vist man har fået 50k som venter på at blive brugt er det også irterne at man ikke kan få det gjort men jeg synes det er lidt en skam at folk skal hakke på michael og morten for jeg ved at michael og morten går op i ALT rc med Liv og sjæl og alle ved godt at vist man skal vente svar fra Herning komune skal man SKi godt nok vænte længe for et svar og grunde til at man køre el er at man lætter kan få et godt lokale til det gratis som jeg har skaffet dem og ja de har ski også brugt deres egne penge på at få den bane op at stå på kulturallen Mvh Per A smiley

  • #33   17. mar 2008 Hej Per,

    Er 100 enig i, at morten og michael er super RC heads - og har selv været glad for den hjælp jeg har fået af michael mht justering af mine nitro motorer - ingen tvivl der. Det eneste jeg "brokker" mig over er, at fokus bliver flyttet fra det oprindelig aftalte. At michael starter en indendørs el aktivitet ville også være top dollar - hvis altså ikke han lige var formand for midtjysk nitro.

    Derfor mener jeg også stadig at den nuværende bestyrelse - ude undtagelser - skal trække sig - så nye folk kan komme til -så vi i stort fællesskab kan presse kommunen til action.

    Netop det at få de folk op af stolen - kræver at man er efter dem hele tiden - det er her michael ikke gør sit!

    Nu er det snart påske - og dermed er der nogle ekstra fridage - så jeg vil lægge op til at alle samles på lørdag så vi kan komme videre.

    Mvh
    Vitus


  • #34   17. mar 2008 Hu hej hvor det går :-). Denne tråd er den mest besøgte og besvarede i gruppens historie, så det må da være noget der interesserer folk. Kan godt forstå folk der står og ser på sidelinien og undrer sig over al den polimik lige pludselig, men det har været en lang sej kamp uden at vi er kommet ret meget videre. Jeg hakker ikke på nogen med holder mig til de kolde facts og siger bare min mening, som folk kan forholde sig til som de vil. Det er jo netop i sådan et forum, man kan vende og dreje problemstillinger og løsningsforslag, heldigvis. Men kan heller ikke se nogen grund til fjendligheder, da jeg kender de fleste af Jer og alle unden undtagelser, er nogle flinke rare mennesker, med fart i blodet. Er enig med Vitus og synes helt klart, at en snak om tingene, ville være på sin plads, så vi kan komme videre herfra. Vi skal, efter min mening, have Mik på banen og arrangeret den generalforsamling hurtigst muligt....

  • #35   17. mar 2008 Jeg arrangerer hermed en generalforsamling på Søndag på Kulturellen i Herning, hvor der vil blive valgt en helt ny bestyrelse til Midtjysk-Nitro og jeg sender mails ud omkring dette, for det her pis gider jeg kraftedeme ikke at finde mig i smiley

  • #36   17. mar 2008 Kære Michael,

    Sandheden en ikke altid lige rar!

    Søndag er vistnok påskedag - så måske det skulle skubbes til efterfølgende søndag.

    Hvad er det helt præcist du ikke gider finde dig i? Kan da godt forstå du bliver "pissed" over mine private mails - men de ser da ud til at have virket?

    Mvh
    Vitus


  • #37   17. mar 2008 Fint nok... så må vi jo finde en anden dag, skal lige forhøre mig om vi kan komme derind på næste Søndag...

    Ang. dine private mail's, så tror jeg ikke at der kommer noget positivt ud af dem, men sådan er vi jo så forskellige...

    MVH
    Michael Madsen


  • #38   17. mar 2008 Michael,

    Har netop set din sidste mail - og desværre bekræftiger det blot mine udsagn. Det ser jo faktisk ud til, at vi kunne være kommet en del videre - såfremt vi havde haft møde med kommunen på deres opfordring den 13 Marts. Dette har vi så desværre misset - håber de snareligt kommer med en ny dato!.

    At holde folk informeret om hvad der sker - og hvornår - er og bliver en forudsætning, for at undgå "sådanne" situationer.

    Jeg vil opfordre samtlige interesserede i denne/disse klubber, i at tilkendegive om de har mulighed for at møde til generalforsamling søndag den 30 Marts - eller foreslå alternative tidspunkter.

    En bestyrelse er til for medlemmerne - så nu må "I" på banen ;O)

    Mvh
    Vitus


  • #39   17. mar 2008 Og igen er det formanden som bærer det endelige ansvar for at der er sket "minus" At 2 øvrige medlemmer af bestyrelsen har været 95% fraværende, hjælper ikke.
    Derfor har den egentlige bestyrelse bestået af, Michael, Peter og undertegnede - 2 sidstnævnte har lagt meget stort pres på, for at få skred i sagerne - men det er gang på gang løbet ud i sandet - derfor behovet for en ny bestyrelse. Skulle det blive nødvendigt tager jeg stadig gerne med indtil kommunen.

    Mvh
    Vitus

    Skrevet: 15-03-2008 23:07:51

    Hej Morten.
    Synes virkelig det er fedt, at I får kørt noget EL, det må du tvivle på. Men som jeg ser det, ligger problemet ikke hos kommunen, som mere eller mindre har ventet på Midtjysk Nitro siden september sidste år. Midtjysk Nitro har bare ikke formået og spille sine kort rigtigt i forhold til, en total uanstændig forsamling ude ved Skinnerholm og i forhold til kommunen. Påpejer bare, at det må være en fordel, at trække i samme tov og at kommunen helt sikkert er klar til at hjælpe, men at der som Emil skriver, blot skal presses lidt på. Det må være bedre, at stå hos kommunen med 50 RC folk i ryggen end at der kommer flere mindre uorganiserede foreninger med hver 8 medlemmer, med hver deres ønsker og interesser. Kan bare se, at der sker en del i Midtjysk RC og intet i Midtjysk Nitro og det synes jeg er ærgerligt, når der hænger en check og venter på 50000,- som kunne hjælpe mange mennesker. M.v.h. Peter.


  • #40   17. mar 2008 rolig nu jeg syntes det er er ved at tage en ond drejning hva med at vi lige flytter fokus fra de 50k hos kommunen og tænker igennem hva det er vi vil ...
    og det er jo det samme men hvis vi ikke taler ordenligt sammen begynder det hele at blive en stor gang mundlort om hvem der gør eller ikke gør hvad og hvornår det er jo set mange gange før i vores folketing og det er der ingen der har interesse i.....
    midtjysk rc er en ide vi fik op at køre med meget få midler og var nok mest tiltænkt som vinterbeskæftigelse men har fanget manges interesse og som det ser ud pt vokser den stadig så som jeg ser det er de 50k ikke nødvendigvis godt hvis det skaber splid mellem folk med ens hobby


  • #41   17. mar 2008 Hejsa Morten,

    Er helt rolig ;O) og ja vi vil i bund og grund alle det samme - have et.. eller flere steder og lege med vores biler - uanset motor og brændstof.

    Fokus for mig er stadig denne - men for at dette sker - er vi nød til at få andre boller på suppen. Michael og jeg har åbenlyst en meget forskellig holdning til hvad der skal til - og uanset om vi så syntes vi skal mundhugges på private mails - skal det naturligvis ikke under nogen omstændigheder ødelægge det for andre - det står helt klart.

    Derfor skal jeg også være den første til at trække mig fra klubben - hvilket jeg også har gjort - har dog ikke noget imod at blive hadet - (det er prøvet før ;O) - hvis blot det giver resultater.

    Derfor også min opfordring til potentielle medlemmer om at komme på banen.

    Mvh
    Vitus


  • #42   18. mar 2008 For lige at sætte nogle ting på plads og få fact'sene straight.
    Punkt et: Michael er ikke formand i to klubber. Dvs. at Michael Madsen ikke er formand i midtjysk-rc. Så skulle alle vidst efterhånden have fattet det.
    Hvad Michael bruger sin sparsomme fritid på udover midtjysk-nitro rager sq ikke andre. Han har jo rent faktisk lov til at bruge noget tid på sig selv.

    Punkt to: Der er endnu ingen bestyrelse i midt-jysk rc (på nær kasserer)

    Punkt tre: Hvis vi vælger at klubberne skal slåes sammen skal dette her mundhuggeri have en ende, det ødelægger alles humør.

    Punkt fire: Det er fint at folk har en mening herinde, men der er altså visse personer som bare ikke vil høre efter hvad der bliver sagt. Men hørelse er selvfølgelig også selektiv. Ingen medlemmer af midtjysk-rc har på NOGET tidspunkt udtalt sig negativt om nogen nitro-folk eller haft noget udstående med dem. Spørg hvis i vil vide noget og lad være med at smide rundt med beskyldninger.

    Håber i alle får en kanon god dag til generalforsamlingen og kan tale i god ro og orden uden nogen sure opstød smiley


  • #43   18. mar 2008 Hallo folkens.
    Tør snart ikke skrive herinde mere og synes også at vi skal have lidt brænde af bålet. Det var jo ligesom mig der startede denne lavine, men havde nu ikke ventet dette forløb. Der hvor filmen knækkede for mig, var at Midtjysk RC var igang med at etablere sig som forening, selvom det var aftalt og bekræftet, at det skulle foregå under Midtjysk Nitro. Derfor skrev jeg mit første indlæg, så jeg kunne henvende mig til hele "sjakket" og få nogle tilbagemeldinger herpå. Det skete så også, skal jeg lige love for, så lidt har vi da opnået :-). At der er noget ræs på eget initiativ på Kulturellen, synes jeg virkelig er helt FEDT og kommer også forbi og kigger en dag. Det er der da ingen der kan sige noget til overhovedet!!!!! Det ligger HELT fast!!!! Ville blot annoncere, at det var noget rod, hvis det blev til en forening med bstyrelse og var uden for det aftalte. Set i bakspejlet, ville det havde været nemmere, hvis jeg aldrig havde lavet det første indlæg, men var nok lidt knotten over det jeg læste, som kom helt bag på mig. Jeg har ingen bad feelings til nogen overhovedet og håber på det samme den anden vej, så der kan rykkes mens der er ild på bålet :-). Vel at mærke kontrolleret ild og ikke en eksplosionsbrand :-). Venter på en dato for et sobert møde.
    Mvh. Peter.


  • #44   18. mar 2008 Hej peter
    Jeg mener ikke at være bekendt med en aftale om at elkørsel skulle høre under midtjysk nitro. He he det ligger jo også lissom lidt i navnet ikke smiley
    "Midtjysk Nitro" med tryk på nitro...LOL
    Men jeg synes vi skal få en god snak til generalforsamlingen i midtjysk rc og jeg regner med det bliver søndag den 30. marts.
    Tidspunktet må vi lige se om vi kan blive enige om. Det er klart at hvis vi slår os sammen vil der jo nok være nogle medlemmer som kun er interesserede i nitrobiler og andre som kun er for elbiler og det må vi jo se om vi kan finde fælles fodslag om.


  • #45   18. mar 2008 Ang. den aftale du (Peter) nævner om at elkørsel er aftalt og bekræftet til at høre under midtjysk nitro: Hvem har aftalt og bekræftet dette?
    Siden der ikke er nogen direkte bestyrelse eller formand i midtjysk-rc kan jeg ikke se hvordan det kan aftales og bekræftes...;-)
    Men det må vi lige få vendt på generalforsamlingen...


  • #46   18. mar 2008 Det er diskuteret på adskellige bestyrelsesmøder - netop for at få en samlet aktivitet, som kan lægge pres på kommunen. Ligeledes er det her blevet forslået at ændre klubbens navn til ... Midtjysk RC eller ligende, men sådan en beslutning kan bestyrelsen ikke træffe alene, det skal op på en generalforsamling.

    Skal undlade at kaste med mere nitro - det er sgu noget brædfarligt skidt.
    Vil alligevel hellere lege men min... el-bil ;O)

    Mvh
    Vitus


  • #47   18. mar 2008 Hej Morten.

    Jeg referede tidligere til dette link :

    http://www.rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=31912

    hvor det fremgår, at EL i Hauge naturligvis hører under MidtJysk Nitro, ligesom det har været vendt i bestyrelsen. Ved så ikke om Michael er selvstitueret formand i Midtjysk RC, men det står sort på lyseblåt :-). Men bortset fra det, kan Midtjysk Nitro eller andre ikke bestemme hvad folk render og laver af klubber og foreninger, det er da klart. Men lige her der en interesse / konflikt og den kan da løses til fordel for alle. Det kan da godt være at det ender med 2 klubber eller flere, men det er smartere at vi arbejder sammen og trækker i samme tov overfor kommunen. Det lader også til at vandene har lagt sig lidt igen, så vi ikke skal have boksehandsker med, heldigvis smiley Så stor er problemet vel heller ikke :-). Vi ses. Peter.


  • #48   18. mar 2008 yes Peter enig det er bare rart at være med på klumpen ingen sure miner herfra det bedste ville jo være en klub for alle

  • #49   18. mar 2008 GIV AGT !!! vi har ikke kulturellen d.30-03-2008 så datoen må ændres beklager meget jeg først så det nu

  • #50   19. mar 2008 Kan I ikke prøve at forske i at finde et andet lokale på kulturellen, hvis der er åben dernede den 30. Ellers har Vitus tidligere i tråden tilbudt at lægge lokaler til. Bare der lige er en der er tovholder, som får det på plads. Mvh. Peter.

  • #51   21. mar 2008 vi holder det på min private adresse kollundbyvej 34 der burde være plads nok skriv venligst om i kommer

  • #52   21. mar 2008 Hey.

    Snakker vi stadig den 30.? og hvad tid på dagen?
    Det kræver måske nok en mere officiel udmelding fra Mik på mail med en dagsorden, så alle de gamle medlemmer også får beskeden og ikke bare dem der lige dropper forbi her.

    Peter.


  • #53   21. mar 2008 kl 13 hos mig regner med alle der har interesse kommer

  • #54   22. mar 2008 Hallo hallo...

    Jeg vil meget gerne være den første til at vide hvornår JEG og min bestyrelse arrangerer en generalforsamling, hvilket jeg ikke syntes er for meget forlangt... så derfor smider jeg Morten (Midtjysk-RC) og Peter (Udestående) af pinden, for derimod selv at styre slagets gang for Midtjysk-Nitro...

    I hører nærmere snarest...

    MVH
    Michael Madsen


  • #55   22. mar 2008 Sådan der Michael - nu sker der noget ;O)

  • #56   22. mar 2008 WWWOOOOUUUAAAWWW der kom Mik da :-).
    Lige mine ord hvis du læser min forige besked :-).
    Du sparede mig hermed for mit næste spørgsmål.
    Rykkede blot for en officiel udmelding for tid og sted til en generalforsamling, så det var også ønsket, at du tog over her.

    Hvis denne kurs bliver holdt, er vi ude at ræse til maj :-).

    M.v.h.
    Peter.


  • #57   22. mar 2008 flot mik regner med at få en mail når du engang findet et tidspunkt gerne 14 dage før da jeg også har andre ting at lave

  • #58   22. mar 2008 Sender mail's rundt snarest, men mødetiden er fastsat til Søndag d. 06-04-08 fra kl. 13:00 på Kulturellen i Herning...

    MVH
    Michael Madsen


  • #59   24. mar 2008 Hvordan bliver man medlem??? Jeg er klar hvis man kan optage som medlem.
    Vil gerne komme til mødet.
    MVH Emil


  • #60   25. mar 2008 Hejsa Emil,

    Netop ved at møde op den 6 April og melde sig ind ;O)

    Mvh
    Vitus


  • #61   25. mar 2008 hvorfor har jeg ikke modtaget nogen mail??

  • #62   25. mar 2008 MAC
    Tror ikke at Mic har fået dem sendt afsted endnu.

    Cheers
    Mattias


  • #63   25. mar 2008 Jeg er ikke meldt ind i klubben endnu, men kommer til mødet.

    Mvh Jesper


  • #64   25. mar 2008 Så er der sendt mail's rundt... mangler dog at sende PM's til dem herinde på galleriet... det gør jeg i morgen. vi ses smiley

    MVH
    Michael Madsen


Kommentér på:
midtjysk RC på kulturellen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce