{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.174 visninger | Oprettet:

Generalforsamling... {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle,

Hermed indkaldes til generalforsamling i Midtjysk-Nitro.

Tid: Søndag den 06-04-08 fra kl. 13:00
Sted: Kulturellen i Herning, øverst i lok. 6.01/6.02

Agenda:

1.Beretning fra bestyrelsen – Status siden sidste møde.
2.Ændring af vedtægterne – herunder: Navneændring, samt åbning for EL og FG biler mv.
3.Valg af ny bestyrelse.

For at sikre gennemslagskraft overfor kommunen vedr. areal for klubben, er det af yderste vigtighed, at vi alle møder op til dette møde.

Jo flere vi er, jo bedre. Derfor også den ønskede ændring af klubbens vedtægter, så både EL og FG biler kan deltage i en og samme klub.

Derfor vil der også på mødet være lagt op til indmeldelse i klubben, således at vi sparer kostbar tid.

Da en af årsagerne til de nuværende manglende resultater er en ikke fungerende bestyrelse, har vi lagt op til total udskiftning af samtlige medlemmer. Vi opfordrer derfor jer til grundigt at overveje, om i er interesseret og har det nødvendige til at lave det nødvendige. Det skal bemærkes at dette indebærer en hel del frivilligt arbejde, indtil klubben har fået arealer samt fået etableret banerne.

Er man ikke interesseret i dette er det 100% ok, men undlad at melde jer, hvis ikke lysten/tiden er til det.

For yderligere spørgsmål kan en af følgende kontaktes:

Michael: michael@midtjyst-nitro.dk
Hans-Ole Vitus: vitus@vitus-holding.dk

MVH
Michael Madsen – Formand for Midtjysk-Nitro


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Generalforsamling...
  • #1   6. apr 2008 Hej Alle sammen,

    Tak for en god generalforsamling.

    Der blev præsenteret mange gode ideer, og jeg synes det tegner til at vi kan få en god forening op at køre.

    Vi, i den nyvalgte bestyrelse, vil gøre hvad vi kan, for at bygge videre på det store arbejde den tidligere bestyrelse har gjort, så vi hurtigst muligt kan få nogle udendørs baner klar.

    Foreløbigt vil vi bruge medlemslisten fra mødet, og denne gruppe på RCG til at give info om hvordan arbejdet skrider frem.

    Kommentarer, forslag og ideer modtages meget gerne.

    Mvh Rasmus Vistisen, formand Midtjysk-RC


  • #2   6. apr 2008 Ja. Godt møde, og den nyvalgte bestyrelse har stor opbakning fra alle, er jeg ret sikker på. Er der noget vi som ikke er i bestyrelsen kan hjælpe med, så giver i bare et kald!
    God kamp til alle, vi skal jo snart race!!!

    Emil


  • #3   7. apr 2008 Lige over her :-).

    Snakken gik så godt at jeg glemte at få mig skrevet mig på listen.
    Gider du smide mig på Rasmus. På forhånd tak :-).

    Er meget spændt på mødet hos kommunen i morgen tirsdag,
    men er sikker på at de er positive over for vores projekt.

    Held og lykke.

    Peter.


Kommentér på:
Generalforsamling...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce