{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
492 visninger | Oprettet:

bære arme på F.G monster {{forumTopicSubject}}

nu er jeg efter hånden ved at være godt træt af min Fg er ved min 3 tank .og har allerede brækket 3 bære arme , 1 diff tandhjul og motoren har været gået løs så det larmede fra tænderne og ja den blir da brugt ,men ikke total som et svin syntes den skulle kunne klare lidt mere end det tæsk jeg har givet den !
men nu til sagen hvis man sættre alu arme på blir det så bedre eller brækker det bare et andet sted så ? hvis der er nogen der har erfaringer med skiftning til alu dele vil jeg gerne høre om det .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bære arme på F.G monster
  • #1   4. jun 2008 Dine bærearme brækker ikke uden du rammer ind i noget!!!
    Så du skal nok prøve at lære at styre din bil uden om forhindringerne-Og lande på alle 4 hjul hvis du hopper.
    Det er normalt at især motor holder skruerne skal efterspændes-Men generalt bør du jævnligt undersøge om noget er ved at gå løs.
    Jeg har skiftet til alu motorholdere og alu gearplate-Men har ikke været ude og køre siden!

• #2   4. jun 2008 ja kalrt det er fordi den rammer noget ,men den har jo en tendens til at flyve lidt rundt bare den rammer et hul. , den vil meget gerne lave vejrmøller hvilket osse er problemet ,men det er bare ikke nemt at undgå når man gir den lidt gas rundt i terrent

Kommentér på:
bære arme på F.G monster

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce