{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

alu bære arme på b4 {{forumTopicSubject}}

hej jeg var inde og kikket på RCmart.com hvor jeg fandt de der blå alu bærearme til ca 70-80 kr for et sæt hvor der er 2 bære arme til front og hvis man skulle have til bagenden vare det 4 usd. dyrere jeg ville barehøre om det var meget bedre og holdbart forresten så jeg et sæt hvor der var til både for og bag til 400kr i dk så der eer en det at spare

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  alu bære arme på b4
  • #1   18. jan 2006 hej jeg har set på nogle dlet i usa og der koster en sæt ca. 450 med alt ink.moms
    hvor har du købt din bil henne??

• #2   18. jan 2006 Hej. jeg kører selv b4. og alu armene er ikke mere holdbare. jeg har hørt om mange der har bøjet og knækket dem. vis du sætter dem på vil dit bulkhead eller noget andet bare bliver det svage led og det er sjældent std bærearme knækker. både på alm og ft. det der er med ft'en er at det er en grafit bund og arme og andre ting. grafit er ikke mere holdbart men bare stivere. selvom grafit måske er lidt stærkere har plastik den fordel at det kan bøje så det ikke knækker..

• #3   18. jan 2006 Anders har helt ret.. Du skal kun købe de alu-arme fordi det ser fedt ud og ikke fordi de har nogen fordel..
    FT, udgaven er i grafit og knækker lidt nemmere
    Team , udgaven er i plastik og knækker ikke så nemt pga. det bøjer nemmere..
    Gunden til de forskellige materialer er køreegenskaberne på bilen og ikke holdbarheden..

• #4   19. jan 2006 Hold dig til grafit blanding bærearme som der sidder på en Factory Team. Alu er ikke godt på en bil som skal bruges til seriøs bash eller race, det bøjer alt for let.

• #5   19. jan 2006 okay tror bare jeg older mig til alm plastik tak for rådene.

ved ikke om det bliver grafit eller alm plastik grafit lader tilat knække nemmere end alm plastik så tar bare alm plastik

Kommentér på:
alu bære arme på b4

Annonce