{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Scania R470 {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
Jeg er ny her i gruppen og er gået i gang med at spare op til en Tamiya Scania R470. Men da jeg godt vil ha en rigtig god lastbil tænkte jeg på om i vil hjælpe med at skrive hvad i ville købe til den. Hvad skal jeg være opmærksom på når jeg køber den? Hvad er der med når jeg køber den? Jeg har set Michael >Skødstrup< B's hvide lastbil med styrring på 4 af de 6 hjul. Hvordan kan man lave det? Hvis der er noget i opdager at det ikke ser ud til at jeg har glemt at tænke på så skriv det endelig på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Scania R470
  • #1   23. jan 2009 hey der : )

    velkommen til, jeg kan kun sige at det er en god indvistering, det er en rigtig sjov hobby når man kommer igang ; )

    vi kan jo lige starte med hvad der følger med til Vabisen (og alle de andre lastbiler fra Tamiya). Der følger jo først og fremmest en lastbil med, servo'er har jeg aldrig rigtig fundet ud af om følger med, radiostyring (sender/modtager) følger ikke med, heller ikke fartregulator og selvfølgelig heller ikke batteri / lader.

    for at lave en twin-steer (2 styrende aksler) skal du blot have en længere ramme (evt. købe nye profiler i det lokale bygge marked og bor dine huller selv) og så skal du have en foraksel mere komplet med ophæng, hvordan du så får den til at dreje findes der forskellige versioner af, men du kan f.eks. stang styre den fra den forreste aksel ; )
    og hvis du vil have alle detaljerne med skal den også kunne hæves/sænkes det kan klares med en micro servo ; )

    håber du kunne bruge svarene, ellers må du gerne spørge


  • #2   23. jan 2009 Det kunne jeg godt bruge smiley
    Hvad med lyd- og lyssæt? Hvad er bedst der?


  • #3   24. jan 2009 tja det er jo så et spørgsmål om hvor mange penge du vil bruge ; )

    den bedste kvali, finder du i servonaut, det koster så også derefter.

    så er der Tamiyas egne multi funktions modul, som er et udemærket sæt der får du det hele både fartregulator og lys/lyd det er bl.a. det jeg bruger i min og har aldrig haft nogle problemer med det, men hvis du vælger det, så lad være med at sætte vibratoren til, den er mere i vejen en til gavn ; )


  • #4   24. jan 2009 Okay smiley

Kommentér på:
Scania R470

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce