1.361 visninger
|
Oprettet:
hey er der spær på denne bil.. {{forumTopicSubject}}
hej er der spær på en Tamiya TT-01E. og hvad er topfarten for en.. vil gerne lige vide det
tak på forhånd
MVH. Nicklas
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 42 RC-enheder: 7 Emner: 74 Svar: 322
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 50 RC-enheder: 2 Emner: 104 Svar: 1.241
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 42 RC-enheder: 7 Emner: 74 Svar: 322
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 50 RC-enheder: 2 Emner: 104 Svar: 1.241
jan 2009
Følger: 46 Følgere: 42 RC-enheder: 7 Emner: 74 Svar: 322
hey er der spær på denne bil..