1.334 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
13. jun 2008 Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
Race den 12. fra 15-20 på Hillerød ban {{forumTopicSubject}}
Vi er 3 indtil videre som tager til Hillerød banen. Der er LS offroad, nitro offroad og flot asfaltbane!
Skal der flere med?
KOM SÅ UD OG BRUG JERES LEGETØJ GUTTER!!
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
jo flere jo bedre, også selvom de ikke har noget at køre med, hvad så bo,
når du at finde en onrad så vi brænde nogle dæk af ????
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
LS er Largescale så vi forventer du kommer Ghost!
Det koster 50 kr for en dag
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
send en pm med dit nummer, så kan vi aftale nærmere
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
pm sendt
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 23 RC-enheder: 2 Emner: 81 Svar: 1.079
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
Tak fo en hyggelig med RC-dele dyr dag ;o) (man bliver forvent med en 5b, den bude ikke bruge dele o..)
Race den 12. fra 15-20 på Hillerød ban