{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.427 visninger | Oprettet:

Priser :) {{forumTopicSubject}}

Hey drenge - nu kommer der lige lidt priser til jer.

Jeg har ikke fået vare på lageret endnu, men kan godt bestille maling hjem og andre dele som de har inde på RCmodels - og enkelt ting inde fra B2B..

Pactra Lexan Maling 45kr stk
Farver kan bestilles hjem ved køb af min 10stk

Tamiya TA05 med F430, Honsa NSX eller Lexus Mobil 1 SC karosseri. (Kit bil - mangler alt ud over motor)
1700kr

De 2 karosserier jeg kan få hjem lige pt er.

Nissan R35 GTR: m. hækspoiler ( 2 stk ), sidespejle, visker og lygteparabol til for og bag, samt 2 ark klistermærker.
200kr

Evo X Karosseri: m. hækspoiler ( 2 stk ), sidespejle, visker og lygteparabol til for og bag, samt 2 ark klistermærker.
200kr

Venom 7.2v 4200mah NiMH 300kr

Fælge kommer til at koste 100kr for 4 stks så vidt det nu er muligt..

Desværre kan jeg ikke kommet til at sælge HPI eller hele Tamiya serien pga HPi ikke vil have flere butikker, og for at sælge Tamiya kræver det webshop for at kunne sælge det..


Er igang med at skaffe mig en aftale med Graupner også som er leverandør af Yokomo her i europa også - så der er mulighed for at kunne får nogle dæk eller undervogne fra dem også..

I kan se billeder inde på RCModels af Karroseri

De farver jeg kan skaffe hjem kan i se inde på Nordic Hobby indtil videre.

Jeg håber det er noget der yder interresant..

Det er også i orden hvis i laver en fælles bestilling.

Jeg kan også bestille meget andet hjem, det meste ses inde på RCModels og Nordic Hobby - kan også bestille dele hjem fra Ansmann, HobbyPro, Jackal, Parma, Speedway-Pal, Team-Wave og Yeah Racing (det er de samme dele som B2B sælger fra de mærker)
Hvis du finder noget på deres side som er interresant, så prøv evt at skriv til mig også kan være jeg måske kan gøre det billigere..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Priser :)
Kommentér på:
Priser :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce