{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Skærer tænder {{forumTopicSubject}}

Hej i Gruppen.

Har købt en xrc buggy med en diverse hjemmelavede opgraderinger og har brug for et par kloge hoveder :

1. Der sidder en Lilla Chung Yang cylinder (CY) på den, hvilken cylinder kan der her være tale om ? 23-30,5 ?? tændrøret sidder midt i toppen og ikke på skrå som normalt.

2. Holderen til koblings klokken og det lille tandhjul (Pinion?) giver sig så meget at metal tandhjulene skærer tænder ved fuld gas, Den er simpelthen for blød + de 3 "rør" hvor holderen er skruet på giver sig, Hvad kan man gøre her?

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skærer tænder
  • #1   2. aug 2010 Ingen der har et bud på hvad cylinderen er på ?

Har skruet det meste af dagen med min kvikke nabo som kører savage X 4,6 og vi har fået løst lidt problemer : Koblingen var slidt helt skæv og lejet i holderen er færdigt, Tror dog os "holderen til kobling/pinion er skæv, ihvertfald giver den sig meget ved fuld gas.

• #2   4. aug 2010 Hej
    Den lilla cylinder er en 28 ccm. Den har samme slaglængde ( krumtap og plejlstang ) som en standard 23 ccm, men større boring.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

• #3   4. aug 2010 Mange tak niels V,

28 ccm motoren med 3 kammer udstødning og hjemmelavet luft filter har bøjet/blødgjort plast koblingshus og plast holder til pinion/Spurgear hvilket har gjort den umulig at køre med på xrc buggyen, men tilgengæld sidder den perfekt i min TQ Bigfoot som er meget bedre konstrueret lige der.

Jeg fandt fejlen og er skuffet over XRC er så svag. Så det må hedde en tur med en overfræser og et par timers leg med en aluminiensplade ;O)

Kommentér på:
Skærer tænder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce