{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.230 visninger | Oprettet:

Første indlæg. {{forumTopicSubject}}

Hey drifters !

Jeg har snakket med Erik som er halinspektør og han er mere end frisk på at vi får noget op.


Jeg har fået et nummer til en fra kultur og fritid jeg skal snakke med, for at få ham til at godkende vores klub, og vi skal have en klub for at få det godkendt, og bliver det godkendt så har vi gratis leje af hallerne.

Vi kan komme til at køre følgene:
Hver mandag aften i den nye hal, fra kl. 20:30 - 22:30 (det er fast tider)

Så kan vi køre i weekenderne, efter aftale. og der skal vi så aftale hvergang.


det er som det ser ud pt. og lang tid frem.

er der nogen der er friske eller ?

Gerne høre svar, gerne fast svar. gider ikke få alt på plads og så kommer der 3 mand.


Glæder mig til at høre noget respons. og vi er nogen fra augustenborg også.

og nogen fra team nitro i nordborg.

Forhåbenlig kan vi få flere med. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første indlæg.
Kommentér på:
Første indlæg.

Annonce