1.449 visninger
|
Oprettet:
så er det tid igen {{forumTopicSubject}}
SÅ er det tid igen til lidt race.
Det sker i havrebjerg forsamlingshus kl 19 til ca 22
I aften. I må gerne melde jeres ankomst til mig på 26174363
Mvh Lasse
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
sep 2010
Følger: 6 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Emner: 18 Svar: 41
så er det tid igen