{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Træf? Forslag? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter....

Jeg har tænkt på hvorfor der ikke sker noget i rcegedal. Forstå mig ret:

Jeg ville rigtig gerne køre i rc egedal og have med bestemmelse osv, men jeg har bare ikke 200 kr jeg kan ligge ud for at der er en general forsamling en gang om året. Jeg ved godt klubben først lige er ved at bygge sig op.

Det skal lige siges jeg sætter kæmpe pris på at der er lavet en fed hjemme side og nogle der gider at gå til møde i komunen. (det er et stort arbejde.

Mit forslag: burde vi ikke snarest muligt finde en dag hvor alle der var intra i rc egedal kunne mødes? Så der bare sker lidt, fordi så ville jeg meget gerne lægge de 200 kr hvis
der er et arrangement eller to.

Det er bare et forslag, som jeg har gået og tænkt på. Og ikke for at irritere nogle eller noget.


Med mange rc hilsner Marcus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træf? Forslag?
Kommentér på:
Træf? Forslag?

Annonce