DET VIRKER {{forumTopicSubject}}
Faldt over det her youtube klip for nogen tid siden, og fik nu mulighed for at teste det selv under ombygningen af min Tamiya CR-01 da jeg skal have vægt i hjulene.
Jeg havde været nødsaget til at lime mine dæk, da de kørte rundt inde i Beadlock fælgene når der kom meget modstand på dem.
Så nu skulle det prøves, at koge mine dæk, og JA det virker, efter at dæket har kogt i 5-7 min.slipper limen stille og roligt, det skal dog siges at det ene dæk var jeg nød til at koge 4 gange før limen slap helt.
Det skal også siges at plastikfælgene bliver bløde og kan slå sig, hvis man prøver lidt for ivrigt, dette har jeg dog kunne rette op med en varmepistol. Forsigtig opvarmning og der efter kunne fælgen trykkes ud på plads igen.
MEN PAS PÅ FINGRENE FOR DET ER VARMT!!!!!!!!!!!
Linket til videoen som jeg så er her:
http://www.youtube.com/watch?v=mxnRwRaora0
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Men jeg er rimelig imponeret, limede Beadlock fælge er ikke de letteste at rode med
Jeg er glad for at du fik redet det hele, både dæk og fælge, men næste gang du har problemer med at dækkene falder af, eller rotere i flægen så prøv først elerstikker eller en ledning der er loddet sammen i en ring, det skulle klare problemet uden at skulle lime det hele sammen
okt 2009
Følger: 21 Følgere: 19 RC-enheder: 10 Emner: 46 Svar: 329
feb 2007
dec 2009
Følger: 20 Følgere: 22 RC-enheder: 13 Emner: 18 Svar: 754
Tag en gang lim, smør på i kanten af fælgens dækrille, tril fælgen i enn gang fint sand. Lad det tørre helt. Nu har du "sandpapir" i fælgen og dit dæk bliver siddende
feb 2007
dec 2009
Følger: 20 Følgere: 22 RC-enheder: 13 Emner: 18 Svar: 754
DET VIRKER
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside