{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyper Valve, virker det?
  • #1   23. apr 2007 jeg har kørt med det på min buggy og der virkede det fint bruger den bare ikke mere da jeg ha fået ny og større motor. har en du kan købe for 200 er som ny og i lilla

• #2   23. apr 2007 Har hørt det er noget fis ...

• #3   23. apr 2007 jeg har ikke fået min til at virke...

• #4   23. apr 2007 hmm... jeg kan heller ikke lige se hvad det skulle hjælpe...

den kommer jo under alle omstændigheder til at begrænse trykket hvis det skal ligge stabilt... den kan jo umuligt komme mere tryk på end der er i forvejen...

spild af penge hvis i spørger mig... smiley

• #5   24. apr 2007 Det jo simpelthen fantastisk hvad Morfars sælger. Det må da være det ultimative spild af penge!
    Det man gør for at bevare et jævnt tryk i slangerne er typisk man gør dem længere, f.eks. trykslangen fra potten køres rundt om motoren også tilbage til tanken.

• #6   24. apr 2007 Michael P:

Godt tip.

• #7   25. apr 2007 At vikle en slange rundt giver altså ikke noget jævnt tryk..
    Valven holder trykket i tanken når du tager gassen af, ellers fiser trykket jo ud til potten igen.

for det første skal den sidde rigtig, ikkepå fuelslangen men på trykslangen

for det andet skal den jo vende rigtigt

For det 3 skal man prøve den inden man gætter!

Problemet med den er at hvis man ikke stiller sin motor efter det dør den da den får mere FUEL når du slipepr gassen.
    Til gendgæld får du et optræk der rykker pga. der jo stadig er tryk i tanken når du lukker op for hanen igen

det passer godt til når man kører på en bane hvor edr lukkes helt op efter sving osv...

Men kan man ikke styre det vil jeg ikke anbefale den..

Kommentér på:
Hyper Valve, virker det?

Annonce