{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trial dæk som er gode på strand
  • #1   16. jun 2011 Det kommer jo an på hvilken type strand du køre i/på smiley
    Hvid det er ren løs sand, er der stort set kun skovldæk der fungere.
    Er det en blanding af sand, småsten, græs og skovbund er det bløde dæk med et groft mønster der virker.

Men det vigtigste er faktisk at dækkene er lavet af rigtigt gummi, og ikke er bladet op med termoplast for at gøre produktionen billiger, specielt Tamiya er meget slæmme til det på stort set alle deres Trial biler.
    Deres biler kan overhovedet ikke stå fast på noget som helt, så hold dig fra deres dæk.

SDI, Scale Designs International er et lille spansk firma der ikke laver særlig mange ting, men det de laver er af en meget høj kvalitet.
    Tjek dem smiley

Jeg køre selv meget med disse her.
    Trail Doctor ULTRA Soft 1,9 scale tire
    (link fjernet)

og disse her som er et stykke stører i diameter.
    il Doctor XL ULTRA Soft 1,9 scale tire
    (link fjernet)

• #2   16. jun 2011 ved ikke hvilken strand det blir men i starten bliver det nok i buresø jeg kører ved men den bil jeg bygger kommer mest til og hører til på stranden da det er en baywatch bil

• #3   16. jun 2011 He... Ja typisk sauron.. Skovledæk på scale bil.. Det er jo ikke alle det køre med 24 V lipo og 90000 kv BR smiley
    Tjek dem ud jeg har på min 110" land rover. De er rigtig gode i løst sand smiley
    Ellers helt rigtig hvad Peter siger.. Bare de ikke er for grov mønstret smiley

• #4   16. jun 2011 Jesper H [ V.J.T.K. 4x4 ]
    Nu er det heller ikke skovldæk jeg linker til ;.-)
    Og de skovldæk jeg har funger rigtigt godt på min Smølf med 7,4V og en 900kv motor.

Jeg har faktisk sådan et sæt Baja Claw dæk på min Venom Creeper bare i 2,2”, og jeg er ikke så imponeret af dem, at jeg gider at købe et sæt til.

• #5   16. jun 2011 lige for at lave totalt emne skift. hvor henne i buresø køre du? det har jeg aldrig tænkt over men der er massere skov men er der noget ordenligt sted at køre?

• #6   16. jun 2011 - Og apropos Baywatch er det vel ikke i R/C verdenen et krav, at den så kun må trille rundt på stranden og redde babes?!

Vi har kørt i forskellige skove i det nordjyske - med alle mulige konstellationer af biler.
    Så mon ikke også du kan snige dig afsted på andre underlag - selv med en Baywatch lookalike?!
    - Dermed er du måske ude i en overvejelse omkring et mere allround dækvalg?

• #7   16. jun 2011 Søren... Nej det er det bestemt ikke.. Men nu er det jo under scale trial cars han har lavet et indlæg... smiley

• #8   16. jun 2011 køre ikke i buresø endnu

Kommentér på:
trial dæk som er gode på strand

Annonce