{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.559 visninger | Oprettet:

måske ny bane {{forumTopicSubject}}

har snakket lidt med komunen idag ang bane.
hvad ikke ser så dårligt ud.

vis jeg finder tiden til at finde finden det jord der skal til her mod nykøbing-sjælland et sted hos en bonde. overvejer jeg at få gang i noget bane vis der er nok til slutning til at betale for brug af banen et år af gangen så det ikke bliver en stor udgift for mig da det ikke er lige hvad jeg har penge til smiley

så kan vi kald det det en klub eller hvad vi har lyst til smiley
men det korte og lange er at på papir kommer til ikke til at køre som en klub da jeg ikke har tiden til at skal føre regnskab osv. så det kommer til at stå som ver især køber sig retten til at køre på banen.
men ku være fedt lige at få et lille fif om hvor mange der har lyst til at betale for dette og give en hånd med at lave banen ????????????


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  måske ny bane
Kommentér på:
måske ny bane

Annonce