{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.724 visninger | Oprettet:

Drift 'dag' Imorgen kl 12:00-??:?? {{forumTopicSubject}}

Hej GT5 Geeks.

Imogen afholder jeg en drift dag hovrm jeg ville lave nogen forskellige baner hvor vi drifter gymkhana, twin, last man standing osv.

Man kan drifte i alle slags biler man skal bare drifte medmindre man har 'fået lov' til at køre lidt ræs.

Jeg hedder M_Hanfmann på psn så bare ansøg mig dem der ikker venner med mig i forvejen.

OBS: som noget nyt kan man nu vinde en bil i last man standing. nu forklarer jeg lige 'mit' last man standing:

Du tager en omgang på en bane sammen med de andre hvor der gælder om at drifte banen rundt uden at køre ud for banen eller ramme de andre biler. den der er til sidst (vi gør det over flere rundet) har vundet og der holdes 'finale' hvor de 3 bedste skal dyste hver for sig hvor jeg kører bag personen der drifter, og kigger på hvordan han drifter. der kan være snakke om en le man biller eller en anden jeg lige vælger smiley

MVH. Mads Hanfmann


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drift 'dag' Imorgen kl 12:00-??:??
Kommentér på:
Drift 'dag' Imorgen kl 12:00-??:??

Annonce