1.187 visninger
|
Oprettet:
hvilken farve ?? {{forumTopicSubject}}
skal til at lave en tamiya mercedes 190E.
planen er at lave den efter de 2 røde fra taxi filmen.
jeg vil have lys under men kan ikke finde ud af om det skal være blåt, grønt eller rødt...
hva vil se bedst ud til en rød bil ??
jul 2011
Følger: 12 Følgere: 11 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 43
hvilken farve ??