1.476 visninger
|
Oprettet:
DRCMU løb hos djurs RC {{forumTopicSubject}}
Hejsa gutter.
Opfordre jer til at tage med ud og prøv at køre et løb. Vi er lige nu tre fra HMR som stiller op.
Henrik stiller op i Stock klassen
Thomas P ( yokomo) og jeg selv i super Stock klassen.
Kom frisk drenge, vi skal ud og vise HMR flaget......
God weekend
Mvh Steffen
mar 2011
Følger: 16 Følgere: 25 Emner: 91 Svar: 320
Jeg tager til Djurs næste søndag, for at træne lidt ekstra. Så kom frisk hvis du ikke har andre planer.
DRCMU løb hos djurs RC