{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.075 visninger | Oprettet:

hobbymesse 2-3. november i Valbyhallen {{forumTopicSubject}}

Så er det tid til at støve vores fine og flotte kravlere af, og komme ind og udstille dem i Valby hallen til årets sidste hobbymesse.

Da der også er DM i modelbygning er vores stand plads blevet for minsket, så vi er nød til at begrænse os med hensyn til deltagere.


vi har fået en standplads nr. 5 som er ude i forhallen. smiley desværre er det i fjerneste hjørne gemt helt væk. smiley


jeg har vores kravler bane stående som jeg selfølgelig medbringer.

Denne tråd er kun til info og diskussion.

jeg laver en ny tråd KUN til tilmelding....så ingen tilmelding på denne tråd.

lige et link til hobbymessens hjemmeside...
så kan i selv se hvor vores standplads er i menuen : oversigtsplan.


http://www.hobbymesse.dk/


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hobbymesse 2-3. november i Valbyhallen
Kommentér på:
hobbymesse 2-3. november i Valbyhallen

Annonce