1.993 visninger
|
Oprettet:
Trail Tur {{forumTopicSubject}}
Hva så "drenge"
Er vi friske på en tur rundt om søerne på søndag d. 19/10 kl. 10.00
Da jeg inviterer tager jeg kaffe/kage med
Med mindre vejret er umuligt selvfølgelig
apr 2014
Følger: 12 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 25
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 57 RC-enheder: 12 Emner: 22 Svar: 739
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 57 RC-enheder: 12 Emner: 22 Svar: 739
jan 2013
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 27
okt 2009
Følger: 54 Følgere: 57 RC-enheder: 12 Emner: 22 Svar: 739
Husk nu gummistøvler og regnfrakke
jan 2013
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 27
aug 2014
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Svar: 1
Hvor er det henne måske jeg kan komme sammen med min bonus far:-)
Mvh mikkel
jan 2013
Følger: 17 Følgere: 16 Emner: 5 Svar: 27
Jeg kommer ikke, når de truer med nedbør, gider sgu ikke rende og blive snottet igen, jeg er lige sluppet af med det.
Men derfor kan i jo godt mødes og mase lidt rundt i regnen
Tror at sæsonen er ved at være slut for mit vedkommene, med mindre der bliver lovet tørt selvfølgelig
Trail Tur