{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.182 visninger | Oprettet:

Snydt i DBA handel {{forumTopicSubject}}

Hejsa,
Så blev det min tur til at blive taget i røven.
Skulle købe et ældre gopro for 1000kr af en fyr på DBA som var meget snaksaglig på SMS lige til at jeg havde overført.

Nu svarer han ikke, og tager heller ikke telefonen.

Anyway, har politianmeldt ham, men begynder at tænke. Ved at der er nogen herinde der er blevet snydt både her og på DBA før. Har i nogenside fået jeres penge retur? Tager politiet det seriøst? Eller har de fortravlt med fotovognene?

Lad mig høre hvad der er sket med jeres sager smiley

God aften.
Mvh.
Christian


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snydt i DBA handel
  • #2   12. okt 2015 Godt at høre han er blevet anmeldt!

    Husk at melde ham til DBA, da de sørger for at blokere hans bruger eller person, hvis han er nem id valideret.


  • #3   12. okt 2015 Han var ikke noget som helst, og har senere set at han var oprettet samme dag som at jeg købte fra ham.
    Har konto og reg nr. på ham, så hvis politiet gider, så bør der jo være mugelighed for at få fat i ham.
    Har en del dokumentation, bare ikke adresse (som jeg nok burde).
    Har googlet hans nummer, og så dukker der nogen resultater frem med en billig iPhone på gul og gratis, hvor annoncen dog er slettet.

    Jeg kan godt linke til ham, men han har ingen annoncer, og DBA er jo for nemt i det at du bare kan oprette en ny bruger hver 4. minut.


  • #4   12. okt 2015 politiet gør intet ved det hvis det er beløb under 5000 kr desværre smiley har selv oplevet det der 1 gang hvilket har resulteret i jeg stort set altid henter ting personligt smiley og hvis folk så lige pludselig ikke vil sælge alligevel så ved man jo de ikke havde rent mel i posen smiley

  • #5   12. okt 2015 Hvis der kommer nok anmeldelser kan du godt være heldig, de tager fat i ham.

  • #6   12. okt 2015 Købte engang et videokamera på dba, men her hang sælger også gevaldigt i bremsen med at få det sendt. Der var 117 forskellige undskyldninger og hver gang lovede sælger at sende det den følgende dag uden der skete noget.
    I den periode havde vi et spædbarn der havde en frygtelig uvane med at vække os om natten, så jeg besluttede mig for at ringe til sælger hver gang jeg blev vækket om natten.
    Ganske få dage senere kom postmand Per med et kamera til mig smiley


  • #7   12. okt 2015 prøv at slå det op her evt http://www.ukendtnummer.dk/

  • #8   12. okt 2015 Kan sgu ikke lige overskue at have smidt 1000kr ud.
    Tror ikke at han bruger telefonen til andet end at fuske, og så ligger han den sikkert væk når han har modtaget pengene.
    Det lyder ellers som en glimrende ide Jimmy smiley

    Syntes at jeg havde hørt at grænsen var 500kr for hvornår at de vil tage fat i folk.

    Der er sgu alligevel en grund til at jeg aldrig køber brugt.


  • #9   12. okt 2015 Tak for linket Rasmus, der stod intet om hans nummer, men det gør der nu smiley

  • #10   12. okt 2015 det er sgu godt.. der er mange der har været heldige og kikke der inden de handlede .D

  • #11   13. okt 2015 Hvor lang tid har du ventet på din pakke, siden du overførte pengene?

  • #12   13. okt 2015 Prøv at kontakte din bank, og fortæl dem omkring fejl-overførslen af pengene.....måske de kan tilbagetrække overførslen?

  • #14   13. okt 2015 Carsten; Det er rigtigt....har lige googlet det.....det er kun muligt, hvis man har betalt med kort, og ikke med bankoverførsel....

    smiley


  • #15   13. okt 2015 Husk at lave en politianmeldelse. Hvis han pludselig får for mange sager eller får en stor sag på sig, skal de nok tage fat på det hele.

  • #16   13. okt 2015 M C det var i sidste uge, men har oplevet nok til at vide at han ikke sender, og ikke er hvem at han siger han er.
    Uffe, jeg har snakket måde både min og hans bank, det eneste jeg fik ud af det var at han ikke er hvem at han påstår og at jeg kun kan melde ham til politiet


  • #17   13. okt 2015 I dag er det alt for nemt at sidde hjemme bag computeren og snyde folk, desværre.

    En makker og jeg er blevet snyt for 9500,- af samme fyr og samme handle, han blev politianmeldt men ikke dømt for det han havde snydt os for, dommeren mente at de andre 21 sager han havde var nok at blive dømt for smiley Prøvede at kontakte div ansvarlige advokater for sagen mod ham men, de gad ikke gøre noget...

    Jeg ved han stadigvæk sidder og snyder folk i stor stil, han havde snydt for små 200000,- og fik 5½ mdr. fængsel, det viser bare hvor let det er og hvor lidt man bliver straffet i lille DK.

    Men ja, Politianmeldelse er vejen frem, mange bække små gør stor Å som man siger smiley


  • #18   16. okt 2015 Politiet gør intet hvis du vil opnå noget skal du hyre en advokat og slæbe ham i retten,politiet har nok og gøre med fotovogne og politikernes importerede terrorister,halvdelen af det områdes politi jeg bor i er fra sommer til jul i kbh for at bekæmpe dem ,og ingen er i tvivl om den anden halvdel lege fotovogns bzère for at finansere deres fælles julefrokost.

    Jeg har ved 3 lejligheder haft problemer pågrund af en person der har samme navn som jeg som elsker den slags fup numre, og advokaterne er lidt lige glade de anklager bare første person der bærer det navn som resulterer i at jeg har været anklaget for import af træpiller til pillefyre hvor kunder kunne handle billigt ved forudbetaling,pengene væltede ind kan ikke huske om det var 450-500000 der stod i papirerne han lavede på det nr,næste gang havde han prøvet at starte et motions center på papiret så med en lagerhals lejekontrakt havde han købt storskærme musik anlæg ip telefoner der den gang kostede lidt motionsudstyr osv.
    Jeg er dog aldrig endt i retten for noget af det da efter en del ringen og personlig dukken op på diverse advokat kontorer har kunne bevise min uskyld da vi ikke har samme cpr nummer,men stadig pisse belastende at skule spilde sin tid pågrund af sådan en platugle,og derfor skrev jeg gå til en advokat for de vil jage samtlige personer der bærer mandens navn i hele landet så mon ikke de får nogle kroner ind af ham på et eller andet tidspunkt ?

    Evt find andre købere han har snydt og så lav fælles søgsmål imod ham for det forstod jeg det var det der skete i træ pille sagen mod ham jeg har skrevet om,sjovt nok så megen viden man får ud af advokater når de finder ud af de har anklaget den forkerte og forsøgt at indkalde mig i retten for en andens gerninger.

    Og nej jeg har intet med den slags og gøre har faktisk opsøgt den adr der stod det ene retsindkaldelses papirer eller hvad den slags hedder for at give ham en røvfuld for det lort har er skyld i jeg har været igennem bare fordi vi deler navn mellemnavn og efternavn,vi er 3 i landet der hedder det samme så mon ikke den sidste som vist bor på sjælland også har haft problemer pågrund af ham ?

    Jeg mener det er en borgers ret når politiet ikke gider at lette deres fede røve at så må man selv tage affære og gøre det nødvendige for at stoppe den slags platugler,og pas på for en af den slags har lavet et indlæg i denne tråd længere oppe.
    Ham der optræder her i tråden sælger kun defekte ting beskrevet som perfekte og fejlfrie,så platuglerne lever skjult blandt os almindelige mennesker overalt beskyttet af bla bazoom regler og politkernes love til beskyttelse af de kriminelle.


Kommentér på:
Snydt i DBA handel

Annonce