{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
671 visninger | Oprettet:

Happy Slapping {{forumTopicSubject}}

"Nu er happy slapping for alvor kommet til Fyn, da en 13-årig dreng fra Odense og en 14-årig dreng fra Årslev i denne uge tilstod, at de stod bag overfaldet på to smådrenge på syv og ti år på Sdr. Nærå Fri- og Efterskole.

Overfaldet var umotiveret, og de to teenagere slog og sparkede de små, mens de optog det med mobilens kamera. De voldelige unge gik ikke selv på skolen."
<i>Citat fra Fyens Stiftstidende</i> - http://www.fyens.dk/article/612706

Jeg synes virkelig de der på 13 og 14, som tæskede de små børn, skulle have SÅ mange tæsk at de aldrig nogen sinde ville få et normalt liv mere. Hvordan kan man få sig selv til at banke sådan nogle små børn ?
Dem på 7 og 10 må da også have det mega dårlig psykisk nu, og det er kun pga. nogle unge som ikke kan fatte en SKID.
De kan ikke se, at det er forkert det de gør.

Jeg har virkelig medlidenhed med de små børn, og jeg håber der kommer nogle voksne og tæsker de 13 og 14-årige.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Happy Slapping
  • #1   15. mar 2006 de skal har en på hod syn jeg og sturarst i 65 år

• #2   15. mar 2006 De skulle i isolation-celle resten af deres liv.

• #3   15. mar 2006 Kan ikke se det sjove i det :S

Jeg kunne godt gå med til det hvis det var på vennerne, at hvis man lige stod og tåede så lige fik en lussing, men det er noget andet.

Synes det er så ladt at gøre sådan noget. og synes de skulle spendes fast så de ramte kunne stå og sparke og hvad ved jeg på dem !

• #4   15. mar 2006 Jeg kan godt se det du siger, Nicklas, hvis det er med vennerne. Men det går heller ikke så hæftigt for sig.

I den artikel, som jeg linker til, står der bl.a. at der var en pige, som sparkede til offerets hovede, somom det var en fodbold.

• #5   15. mar 2006 Boudewijn. Jep, læste jeg også og kunne ikke helt fatte hvordan de kunne få sig selv til det. Jeg er ikke selv nogen voldsmand, men hvis det er ens bekendte så er jeg med.

Og noget af det værste er jo at de optager det hele på mobil, er fandme krænkelse

• #6   15. mar 2006 også det der står i artiklen at
    en 14 dreng har "happy voldtaget" en 11 pige mens en anden 14 årrig dreng optog det hele ?"!?!

så sidder man bare og tænker &%¤??
    altså hvor fanden får 2 14årige drenge iden om at de skal gå ud på den skole hvor de går og voldtage en 11 pige ?!?!

altså :S :S

• #7   16. mar 2006 Jeg vil kun sige... Dårlig opdragelse fra forældernes side...
    Der er sådan nogle der ALDRIG har fået en flad eller endefuld.. Så de ved ikke hvad de udsætter andre for..
    Pedagorisk opdragelse...... Føj for den..

Ikke jeg siger man skal tæske sine børn.. nu skal jeg selv være far så jeg får det jo nok også selv at smage.. smiley

• #8   16. mar 2006 nemlig !

det er alle sammen sådan nogle små forkælede møgunger som tror de SKAL bestemme alt ? ! ?

• #9   16. mar 2006 Anders S... Du, lige som, to ordene ud af min finger... smiley
    De har slet inden respect for forælderne eller andre med mennesker..

• #10   16. mar 2006 Nej man skal ikk have stuearretst...!! Det r det dummeste man kan give sine børn..!! Så r det tit at de vil gøre sådan noget fordi de bliver så sure over det..!! Kender en der har fået det et pa gange og han r da ved at blive gak i låvet a det..!!! Sys det r en forkert straf..!! Selv har jeg været med til at gøre noget MEGET dumt *2 som jeg ikk har fået stuearest for..!! Jeg sys da min mor gør det rigtige..! Hvis jeg havde fået stuearest for det jeg havde gjordt ville jeg da syre totalt a..!!!

• #11   17. mar 2006 Man er jo sådan set gak i låget, hvis man laver Happy Slapping.
    Og hvad skulle man ellers gøre ved børnene ?
    For de er jo ikke andet end børn.

• #12   18. mar 2006 Steffen A:
    det er helt rigtig det du siger der... der var også en mand fra randers der har med unge og gøre, han kunne heller ikke forstå at de viste det i station 2..
    Det er simpelhen for meget, hvordan kan det være sjovt at tæve "børn" der er mindre end en selv.. det er da det LAVESTE man kan gøre!!
    Nej dem der gør det der UNhappy slapping skulle finde nogle der var ældre og støre end dem selv.. Så kunne man jo håbe på at de fik jordens største røvfuld bagefter... FØJ for satan

• #13   18. mar 2006 Svage individer, - uuddannede middelmådige selvtilfredse undermålere, med mindreværdskomplekser
    og trang til at dække over egen dumhed og evne til indlevelse, vil sikkert finde "happy-slapping" morsomt !

Men, -
    hvis det var tegnefilm, ville vi jo nok grine allesammen, - det er jo en del af problemet, eller hva`?

mvh JessK

Kommentér på:
Happy Slapping

Annonce