{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

Kanon batteri-service {{forumTopicSubject}}

Jeg ville lige dele lidt erfaring med jer.
Ringede for at få information om et par sager igår. Han kunne fortælle ALT om batterier. Han kunne lave alle tænkelige (Og næsten også u-tænkelige) kombinationer af batteri-packs.
Jeg tror ikke jeg nogensinde har haft så god service hos nogen andre forhandlere!

Hvis du ikke lige har mod på at skulle til at lodde batterier sammen
Eller skal de have en speciel dimension så den passer perfekt til din bil.
Eller specielle stik.
LiPo celler med balance stik.
Længere ledninger.
Guld connecters så du ikke mister effekt.

Han kan lave ALLE former for packs til jer! Alle slags batterier stik

http://www.el-fly.dk/start.htm

Synes jeg ville dele en go' oplevelse med jer.

Mvh Bo.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanon batteri-service
  • #1   16. mar 2006 Ja,
    nogle folk/ forhandlerer yder god service, altid rart at man føler at man snakker med folk der ved noget om det!

    Jeg vil så gerne anbefale Leif
    Www.leif-O-Hobby.dk

    Hvis man ringer der, og vil vide noget om foreksempel en motor, passer sammen med en bestemt ESC, siger de det, uden at noget brok med at man bare selv kan læse instruktions bog, osv.

    Det syntes jeg er god service!


  • #2   16. mar 2006 Det har du ret i Kim. Men det er absolut ikke alle steder hvor man køber batterier, hvor de har så stor interesse i at hjælpe med sammenlodninger o.s.v. som her.

    Generelt synes jeg egentlig, at der er mange steder hvor de bare vil sælge så meget som muligt uden at kunne forklare om deres produkt profesionelt.
    Det er vist ikke uset at en person som måske ikke ved alt for meget denne hobby, er blevet snydt med f.eks: "Ja ja, den passer skam fuldstændigt til din bil" o.s.v.


Kommentér på:
Kanon batteri-service

Annonce